Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: СТАРШИ ЕКСПЕРТ (УССД) в сектор „Финансово осигуряване, управление на собствеността и социални дейности“
- Участва в цялостната работа на сектора, като се основава на нормативната уредба, заповедите и разпорежданията на ръководството на дирекцията и МВР;
- Подпомага ръководството при управлението на предоставените недвижими имоти;
- Организира използването на обекти, свързани с дейностите на МВР;
- Осъществява социално обслужване и други обслужващи дейности на служителите;
- Участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено;
- Подпомага началника на сектора да организира експлоатацията, материално-техническото осигуряването и отчетността на въоръжението, пътните превозни средства, техниката и другото имущество на МВР;
- Участва пряко в подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки, съгласно изискванията на нормативните разпоредби. Изготвя проекти на конкурсната документация по процедури за възлагане на обществени поръчки и участва в процеса по обявяването и възлагането им;
- Изучава потребностите от ресурси за материално-техническото осигуряване и социално обслужване чрез получаване на заявки от структурите по видове разходи, политики и програми в стойностно и натурално изражение;
- Анализира и обобщава заявките и изготвя предложение за материално-техническо осигуряване за бюджетна прогноза и проектобюджет;
- На база утвърдения бюджет за материално-техническо осигуряване и социално обслужване и разчет за централни разходи и доставки, участва в организацията по изпълнението му и изготвя предложения за поемане на разходи;
- Подпомага началника на сектора да организира получаването, съхраняването, разпределянето на активите, осигурява тяхната поддръжка и следи за правилната им експлоатация;
- Подпомага началника на сектора да организира и осъществява доставки, услуги, строителство и ремонти;
- Участва пряко в подготовката и провеждането на процедури, свързани с придобиване, управление и разпореждане с недвижими имоти, и с продажба на движими вещи, съгласно нормативните изисквания;
- Отговаря за стопанисването и правилната употреба на предоставените материално-технически средства и недвижима собственост. Участва в разработването на вътрешни правила за материално-техническото осигуряване и социално обслужване в съответната структура;
- Изготвя отчети и анализира материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи. Предлага на ръководството мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;
- Изпълнява и други задачи, възложени му от служебното ръководство в рамките на предоставените му правомощия.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи:
1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи за участие в подбора по чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, като задължително се посочват трите имена, телефонен номер и e-mail за кореспонденция). В заявлението си кандидатът изрично упоменава дали е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;
2. Автобиография;
3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е премината процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката чрез Националния център за информация и документация;
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);
5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок на изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);
7. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване.
8. Копия от други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Място, електронна поща и срок за подаване на документите.
Документите следва да бъдат подавани в 10 - дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: на адрес гр. Габрово, ул. “Орловска” № 50, всеки работен ден от 09:30 до 11:00 и от 14:00 до 16:00 часа в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ при Областна дирекция на МВР – Габрово. Документите може да се подават и по електронен път (e-mail – gabrovo@mvr.bg). Лица за контакти и телефони за справки и допълнителна информация: Цветанка Михова – 066/826317, Румяна Русинова – 066/826517.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл., както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.
Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: