???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в структури по чл. 37, ал. 1, т. 2 ЗМВР с район на действие извън територията на гр. София и териториални звена на структурите на МВР с район на действие извън територията на гр. София

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1. Образователно-квалификационна степен „бакалавър“;

2. Области на висшето образование - ПМС № 125/24.06.2002 г.;

3. Професионално направление - ПМС № 125/24.06.2002 г.;

4. Минимален професионален опит - 1 година или минимален ранг IV младши.;

5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл);

6. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;

7. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

8. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно”, съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ).


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: СТАРШИ ЕКСПЕРТ (УССД) в сектор „Финансово осигуряване, управление на собствеността и социални дейности“

- Участва в цялостната работа на сектора, като се основава на нормативната уредба, заповедите и разпорежданията на ръководството на дирекцията и МВР;

- Подпомага ръководството при управлението на предоставените недвижими имоти;

- Организира използването на обекти, свързани с дейностите на МВР;

- Осъществява социално обслужване и други обслужващи дейности на служителите;

- Участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено;

- Подпомага началника на сектора да организира експлоатацията, материално-техническото осигуряването и отчетността на въоръжението, пътните превозни средства, техниката и другото имущество на МВР;

- Участва пряко в подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки, съгласно изискванията на нормативните разпоредби. Изготвя проекти на конкурсната документация по процедури за възлагане на обществени поръчки и участва в процеса по обявяването и възлагането им;

- Изучава потребностите от ресурси за материално-техническото осигуряване и социално обслужване чрез получаване на заявки от структурите по видове разходи, политики и програми в стойностно и натурално изражение;

- Анализира и обобщава заявките и изготвя предложение за материално-техническо осигуряване за бюджетна прогноза и проектобюджет;

- На база утвърдения бюджет за материално-техническо осигуряване и социално обслужване и разчет за централни разходи и доставки, участва в организацията по изпълнението му и изготвя предложения за поемане на разходи;

- Подпомага началника на сектора да организира получаването, съхраняването, разпределянето на активите, осигурява тяхната поддръжка и следи за правилната им експлоатация;

- Подпомага началника на сектора да организира и осъществява доставки, услуги, строителство и ремонти;

- Участва пряко в подготовката и провеждането на процедури, свързани с придобиване, управление и разпореждане с недвижими имоти, и с продажба на движими вещи, съгласно нормативните изисквания;

- Отговаря за стопанисването и правилната употреба на предоставените материално-технически средства и недвижима собственост. Участва в разработването на вътрешни правила за материално-техническото осигуряване и социално обслужване в съответната структура;

- Изготвя отчети и анализира материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи. Предлага на ръководството мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;

- Изпълнява и други задачи, възложени му от служебното ръководство в рамките на предоставените му правомощия.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи за участие в подбора по чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, като задължително се посочват трите имена, телефонен номер и e-mail за кореспонденция). В заявлението си кандидатът изрично упоменава дали е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;

2. Автобиография;

3.  Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е премината процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката чрез Националния център за информация и документация;

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок на изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7.  Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване.

8. Копия от други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

 

Място, електронна поща и срок за подаване на документите.

Документите следва да бъдат подавани в 10 - дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: на адрес гр. Габрово, ул. “Орловска” № 50, всеки работен ден от 09:30 до 11:00 и от 14:00 до 16:00 часа в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ при Областна дирекция на МВР – Габрово. Документите може да се подават и по електронен път (e-mail – gabrovo@mvr.bg). Лица за контакти и телефони за справки и допълнителна информация: Цветанка Михова – 066/826317, Румяна Русинова – 066/826517.


Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл., както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.

Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Критерии.pdf
GAB_121_81a.doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран