???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен юрисконсулт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Професионална област – социални, стопански и правни науки;

Професионално направление – право, с придобита юридическа правоспособност.

Кандидатът да заема длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, както и да е с изтекъл едногодишен срок на изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява правна помощ на ръководството и структурните звена, в агенцията с оглед законосъобразното осъществяване на техните функции. Разработва проекти на нормативни актове и вътрешноведомствени актове. Изготвя становища по проекти на нормативни актове за изменение на други нормативни актове, становища по тълкуването и приложението на различни правни норми, предлага решения по различни казуси. Осъществява процесуално представителство на агенцията пред съдилищата.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Заявление до органа по назначаване за участие в подбора (свободен текст, с посочване на номер на телефон, електронна поща, адрес за кореспонденция). В заявлението изрично се упоменава дали кандидатстващият е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;

Професионална автобиография;

Копия от документ/ти за придобита образователно-квалификационна степен – ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност на пълно работно време;

Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалния опит се удостоверява с копия на трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

Копия от документ/ти и сертификат/и за допълнителна квалификация.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед.doc
Критерии-експертни длъжности.docx
Заявление 81а.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран