Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за участие по образец до председателя на Държавна агенция „Архиви“ за заемане на свободна позиция по условията на чл. 81а от ЗДСл. с посочена електронна поща и телефонен номер за контакт;
2. Подробна професионална автобиография;
3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (с приложенията към дипломите);
Копие от диплома може да не се представя в следните случаи:
- ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е издадена след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти - в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата;
- ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация - в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване;
4. Копие от документи, удостоверяващи наличието на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);
5. Копие от служебна книжка, удостоверяваща наличното служебно правоотношение и придобит ранг (Заповед от последния придобит ранг като държавен служител);
6. Копия на други документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения;
7. Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността с поставена годишна оценка от последното оценяване (само за кандидати назначени по чл. 15 от ЗДСл).
Срокът за приемане на документи за кандидатстване е 10-дневен от публикуване на обявата в Портала за работа в държавната администрация.
Кандидатите избират дали да подадат документите си на място или по електронен път.
1. Документи се подават лично в деловодството на Държавна агенция „Архиви“, гр. София, ул. „Московска” № 5, стая № 521 – пети етаж, всеки работен ден от 09:00 до 12:30 часа и от 13:00 до 17:30 часа.
2.Документи по електронен път се подават на е-mail: delovodstvo@archives.government.bg.
Големина /size/ на съобщенията до 5МВ.
В Subject на съобщението се записва: Zayavlenie chl. 81a ZDSL.
В тялото на съобщението се изписва: Свободната позиция в (град, населено място), за която се кандидатства в Държавна агенция „Архиви“, описват се приложените към електронното съобщение документи и трите имена на кандидата.
За прието се счита съобщение, за което кандидатът е получил обратна връзка, съдържаща входящ номер и дата на регистрация на заявлението в деловодната система на агенцията.
Кореспонденцията с кандидата ще се осъществява на електронния адрес, от който е изпратено заявлението с приложените документи или на посочения такъв в заявлението за участие в подбора, ако документите са подадени лично в деловодството на Държавна агенция „Архиви”.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: