???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

           - Минимална образователна степен – „бакалавър“;

           - Минимален професионален опит – придобит IV младши ранг и/или 2 години минимален професионален опит.          

           - Длъжностно ниво по КДА – 9;

           - Наименование на длъжностното ниво по КДА – експертно ниво 5.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

           - Професионална област –педагогически науки; хуманитарни науки; социални, стопански и правни науки; технически науки;

           - Професионално направление – педагогика; история и археология (архивистика и документалистика); икономика, обществени комуникации и информационни науки, администрация и управление; информатика и компютърни науки; общо инженерство;

           - Компютърни умения (Microsoft Office).


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Участие в дейностите на отдела по обогатяване на Националния архивен фонд (НАФ) – подбор, комплектуване и научно-техническа обработка на архивни документи; съхранение, опазване, използване и популяризиране на архивните фондове, съхранявани в отдела; информационно обслужване на потребители на архивна информация; автоматизация на архивните процеси – създаване и поддържане на базата данни на Информационната система на държавните архиви (ИСДА), Регистъра на НАФ (НЕРА) и Дигиталния архив.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

           1. Заявление за участие по образец до председателя на Държавна агенция „Архиви“ за заемане на свободна позиция по условията на чл. 81а от ЗДСл. с посочена електронна поща и телефонен номер за контакт;

        2. Подробна професионална автобиография;

        3. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (с приложенията към дипломите);

Копие от диплома може да не се представя в следните случаи:

-   ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е издадена след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти - в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата;

-  ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация - в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване;

      4. Копие от документи, удостоверяващи наличието на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

     5. Копие от служебна книжка, удостоверяваща наличното служебно правоотношение и придобит ранг (Заповед от последния придобит ранг като държавен служител);

      6. Копия на други документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения;

    7. Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността с поставена годишна оценка от последното оценяване (само за кандидати назначени по чл. 15 от ЗДСл).

Срокът за приемане на документи за кандидатстване е 10-дневен от публикуване на обявата в Портала за работа в държавната администрация.

 Кандидатите избират дали да подадат документите си на място или по електронен път.

     1. Документи се подават лично в деловодството на Държавна агенция „Архиви“, гр. София, ул. „Московска” № 5, стая № 521 – пети етаж, всеки работен ден от 09:00 до 12:30 часа и от 13:00 до 17:30 часа.

     2.Документи по електронен път се подават на е-mail: delovodstvo@archives.government.bg.

Големина /size/ на съобщенията до 5МВ.

В Subject на съобщението се записва: Zayavlenie chl. 81a ZDSL.

В тялото на съобщението се изписва: Свободната позиция в (град, населено място), за която се кандидатства в Държавна агенция „Архиви“, описват се приложените към електронното съобщение документи и трите имена на кандидата. 

За прието се счита съобщение, за което кандидатът е получил обратна връзка, съдържаща входящ номер и дата на регистрация на заявлението в деловодната система на агенцията.

    Кореспонденцията с кандидата ще се осъществява на електронния адрес, от който е изпратено заявлението с приложените документи или на посочения такъв в заявлението за участие в подбора, ако документите са подадени лично в деловодството на Държавна агенция „Архиви”.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за мобилност по чл. 81а от ЗДСл.pdf
Образец на заявление за участие в подбор-ДАА.docx
Критерии за подбор.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран