Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
НАЧАЛНИК НА СЕКТОР „Обществени поръчки“:
- Планира, организира, ръководи и контролира работата на сектора при строго съблюдаване на законовите и другите нормативните актове, както и заповедите и разпорежданията на ръководството на ГДНП и МВР.
- Оказва методическа и експертна помощ на началниците на отдели и самостоятелни сектори в администрацията на ГДНП - МВР по направление на дейност.
- Изготвя указания и осъществява контрол върху дейността на отделите и секторите в администрацията на ГДНП - МВР по направление на дейност.
- Осъществява контрол за законосъобразност върху техническите спецификации и методики, изготвени вследствие на дейността на отделите и секторите в администрацията на ГДНП - МВР по направление на дейност.
- Организира и осъществява планирането, подготовката и възлагането на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за строителство/строителни услуги, доставка на стоки и предоставяне на услуги за удовлетворяване на потребностите на ГДНП – МВР в случаите, когато тези поръчки се възлагат от директора на главната дирекция или упълномощено от него длъжностно лице.
- Отговаря за общата организация по изготвяне на документацията за участие в процедурите за възлагане на обществени поръчки, включително за хомогенността, пълнотата и логичната обвързаност на отделните части и образци на документи в документацията за участие в процедурите.
- Организира работата с централизираната електронна платформа.
- Организира и предприема действия за сключване на договори за обществени поръчки и за събиране на необходимите документи съгласно изискванията на ЗОП преди сключване на договора.
- Участва в решаването на въпроси по възникнали спорове при изпълнението на сключените договори за възлагане на обществени поръчки.
- Осъществява взаимодействие с дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ (ДУССД) - МВР или други компетентни дирекции в МВР при възлагане на обществени поръчки с възложител министъра на вътрешните работи или определено от него длъжностно лице, което да организира и/или да възлага обществени поръчки.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата.
2. Автобиография.
3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на
дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация.
4. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж).
5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);
7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Място, електронна поща и срок за подаване на документите.
Документите следва да бъдат представени лично в 10 (десет) дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg). на адрес: гр. София, бул.“Александър Малинов” № 1, всеки работен ден от 09:00 до 11:00 часа и от 14:00 до 16:00 часа в сектор „Човешки ресурси“ при Главна дирекция „Национална полиция“ - МВР.
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: gdnp@mvr.bg.
Телефони за справки и допълнителна информация: 02/982 99 50 и 02/982 91 88.
Кореспонденцията с кандидатите се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: