???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение, на пълен работен ден в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.


Минимален размер на основната месечна заплата за длъжността – 933 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита професионалният опит на кандидата, нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

1. Професионална област – икономика;

2. Компютърна грамотност – MS Office, умения за работа с SPSS, AR или друг софтуер за обработка на данни ще се считат за предимство;

3. Владеенето на чужд език ще се счита за предимство;

4. Допълнителни умения и компетенции:

- познаване и използване на нормативната база и международните методологически стандарти в съответните области на дейност;

- способност да планира, организира и контролира работата в отдела;

- способност да работи ефективно; 

- способност да работи конструктивно в екип;

- способност да предлага иновативни решения, в рамките на съществуващите указания и процедури;

- отдаденост на работата си и способност да работи добре под напрежение;

- обективност на преценките;

- убедителност при водене на дискусии;

- стремеж към успех и желание да развива собствения си потенциал;

- способност да създава цифрово съдържание (текст, таблици, изображения) в поне един формат чрез дигитални инструменти и редактира съдържание, създадено от други;

- познаване и прилагане на правилата за информационна сигурност съобразно длъжността си.

 


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Да познава законовите и други нормативни изисквания в областта на СБС, FATS, PRODCOM, статистика на предприятията, проблемите и насоките на усъвършенстване на РСЕ. Организира, координира, контролира и участва в разработването и провеждането на политиката на НСИ в областта на структурната бизнес статистика (СБС), статистиката на предприятията под чуждестранен контрол (FATS), производството и продажбите на промишлени продукти (PROODCOM), статистиката на финансовите и нефинансовите предприятия и специфичните изследвания по икономически дейности. Организира изграждане, поддръжка и актуализация на Статистическия бизнес регистър (Регистър на статистическите единици (РСЕ).


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
  1. Заявление до председателя на НСИ за заемане на свободната длъжност по реда на чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, с посочване на телефон, e-mail, адрес за кореспонденция);
  2. Автобиография;
  3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, включително копие на служебна книжка;
  5. Копие на формуляр на годишна оценка от последното оценяване на изпълнението, ако служителят е назначен по реда на чл. 15 от ЗДСл съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 от ЗДСл;
  6. Копия на други документи по преценка на кандидатите.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Заявление
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран