???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в Комисията за регулиране на съобщенията, в Комисията за защита на конкуренцията, в Комисията за защита от дискриминация, в Комисията за защита на личните данни, в Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, в Комисията за разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, в Комисията за публичен надзор над регистрираните одитори и в Съвета за електронни медии

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация и да е изтекъл едногодишния срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл), като кандидатите, назначени по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

-  Професионална област – информационни технологии, комуникационни технологии;

-  Много добри познания и практически умения в областта на информационните технологии;

-  Опит или квалификации за поддръжка и работа с базово програмно осигуряване, компютърни мрежи, интернет услуги и приложения;

-  Английски език – работа с професионална литература.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Системно администриране и поддръжка на структурни кабелни системи, локални компютърни мрежи, комуникации, интернет доставки, базово програмно осигуряване на корпоративни сървъри и персонални операционни системи за нуждите на КРС; Администриране на активна директория; Администриране на споделени хардуерни ресурси; Администриране на системи за антивирусна и антиспам защита; Съхранение на диструбутивите на придобитите от КРС софтуерни активи и осигуряване на инсталационни копия от тях при необходимост; Участие в комисии във връзка с инвентаризация на компютърна технически средства; Участие в работни групи и комисии за провеждането на обществени поръчки; Осигуряване на работоспособност и сервизиране на технически средства; Поддръжка на конфиденциалност и сигурност на данните и надеждно функциониране на информационните системи. Проучване и участие в мероприятия, във връзка с внедряването в КРС на системи за информационна сигурност, комуникационна инфраструктура и обезпечаване на технически средства. Преглед и анализ на системите за информационна сигурност, комуникационна инфраструктура, интернет услуги и технически средства. Разработване и актуализиране на инструкции, свързани с използването, внедряването и поддръжката на системи за информационна сигурност, споделени ресурси, оторизация на достъп, комуникационната инфраструктура, интернет услуги и персонални работни места. Подготовка на предложения, свързани с дейностите по обезпечение на информационната сигурност, комуникационна инфраструктура, интернет услуги и технически средства. Участие в работата на вътрешно ведомствени работни групи и комисии в кръга на своята компетентност.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление свободен текст с посочен телефон и e-mail за кореспонденция; 2. Професионална автобиография; 3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации; 4. Копия от документи, доказващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или други официални документи); 5. Копие от заповеди, удостоверяващи налично служебно правоотношение и придобит ранг като държавен служител; 6. Копия от други документи по преценка на кандидата.

 

Документите да се подават по електронен път на адрес hr@crc.bg или на място в сградата на КРС на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 6, дирекция ФАД, деловодство, всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Zapoved obiaviavane na mobilnost_gl_expert_ИТ_ФАД_11_2024 за публиковане.docx
Критерии приложение към Заповед за обявяване за публикуване.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран