Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
СТАРШИ ЕКСПЕРТ в отдел ,,Административни разследвания“:
- Изготвя анализи, доклади, отчети и обработва документи, във връзка с направлението на дейност на отдела;
- Извършва анализ и оценка на информацията съдържаща се в получените в дирекция „Защита на финансовите интереси на Европейския съюз (АФКОС)“сигнали за нередности, засягащи финансовите интереси на ЕС и извършва проверки по тях;
- Извършва административни проверки за идентифициране на нередности, засягащи финансовите интереси на ЕС (административни разследвания), по инициатива на дирекция „Защита на финансовите интереси на Европейския съюз (АФКОС)“ или по искане на ОЛАФ;
- Взема всички мерки за осигуряване на своевременно, законосъобразно и правилно извършване на административното разследване;
- Събира доказателства и извършва необходимите действия, съобразно законовите и подзаконови нормативни актове, регулиращи дейността;
- Системно докладва на началника на отдела за хода на административното разследване, като обсъжда възможните версии и всички други въпроси от значение за законосъобразно и успешно приключване на разследването;
- Извършва проверки на място самостоятелно и/или съвместно с компетентните органи от други структури;
- Изготвя своевременни, законосъобразни, правилни, точни, изчерпателни и мотивирани препоръки за предприемане на действия от компетентните институции, във връзка с идентифицираните нередности, засягащи финансовите интереси на Европейския съюз, вследствие на извършените административни разследвания;
- Поддържа регистри и/или база данни в отдела;
- Осъществява сътрудничество и координира дейността в областта на борбата с нередности със средства на ЕС, като участва в международни срещи, работни групи, конференции и др.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефонен номер и e-mail адрес за кореспонденция;
2. Автобиография;
3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили виеше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
4. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);
5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);
7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Място, електронна поща и срок за подаване на документите.
Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 (десет) дневен срок от обявяване на длъжността, в Портала за работа в държавната администрация (https://iobs.govemment.bg), на адрес: гр. София ул. „Георги Сава Раковски“ № 112, всеки работен ден от 10:00 до 11:30 часа и от 14:00 до 16:30 часа.
Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: konkursi-zdsl@mvr.bg.
Телефони за справки и допълнителна информация: 02/982 49 90 и 02/982 29 66 – лице за контакт Габриела Ковачева.
Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: