???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши инспектор в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Минимални:

·        степен на образование – бакалавър;

·        професионална област – педагогически науки, хуманитарни науки, социални, стопански и правни науки;

·        професионален опит – 2 години и/ или ІV младши ранг.

 2. Допълнителни:

·        Аналитична компетентност;

·        Ориентация към резултати;

·        Работа в екип;

·        Комуникативна компетентност;

·        Фокус към клиента;

·        Професионална компетентност;

·        Дигитална компетентност;


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Участва в осигуряване упражняването на контролните правомощия на изпълнителния директор на Агенция за социално подпомагане в изпълнение на държавната политика в областта на социалното подпомагане, семейните помощи за деца, правата на хората с увреждания и закрилата на детето чрез извършване на проверки и контрол в териториалните поделения на АСП и общинските администрации в качеството им на доставчици на лична помощ.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Кандидатите подават писмено заявление за участие, към заявлението да се приложат следните документи:

          1. Автобиография;

          2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;

        3. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, за заемане на длъжност при пълно работно време;

    4. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.) ;

           5. Копие на формуляр от последната годишна оценка, ако е назначен по чл.15, ал.3 от ЗДС;

        6. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

           VІ. Документите ще се приемат на място, в сградата на МТСП, Обединена приемна на МТСП, гише на АСП или по електронен път на е-mail: ok@asp.government.bg в 10 – дневен срок от датата на публикуване на обявлението.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заявление (7).docx
Критерии за подбор на експертни длъжности.docx
Заповед №РД01-2277 от 25.10.2024 г..pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран