???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

-Кандидатите трябва да отговарят на изискванията по чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл);

-Кандидатите да заемат длъжност по служебно правоотношение в администрация различна от РИОСВ-Смолян и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, както и да не заемат длъжност при непълно работно време;

-При заемане на длъжност по чл. 15 от ЗДСл., кандидатите да са с изтекъл срок на изпитване и да имат годишна оценка от последното оценяване от администрацията, в която са назначени, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- Необходимо е кандидатите да притежават образование в една от следните области на висшето  образование: „Социални, стопански и правни науки“, „Природни науки, математика, информатика“, „Технически науки“, „Аграрни науки и ветеринарна медицина"

- Минимална образователно-квалификационна степен - бакалавър;

-Минимален професионален опит – 1 година или минимален ранг ІV младши ранг (за кандидати, които са били държавни служители.)

* Минималният професионален опит, необходим за заемане на длъжността, включва времето, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за съответната длъжност.

- Компютърни умения – Microsoft Office, Internet, ползване на специализирани информационни системи в областта на биоразнообразието; Умения за работа с GIS бази данни: ArcGIS и свободни GIS софтуери (напр. QGIS), бази данни (напр. Аccess, SQL);

- Владеене на английски език ;

- Свидетелство за управление на МПС



Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Методическо подпомагане, организация и координация на изпълнението на дейностите, свързани с управление на мрежата Натура 2000, при осигуряване на координирането между всички заинтересовани страни на територията на РИОСВ-Смолян. Свеждане на целите на мрежата Натура 2000 на ниво регион и дейностите, свързани с управление на защитените зони, в съответствие с действащото българско законодателство и нормативните документи. Длъжността е свързана с изготвяне на анализи, доклади, отчети и с обработка на документи във връзка с дейността на РИОСВ – Смолян, с поддържане на регистри и база данни, с извършване на дейности във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията, разработване на плановите документи в т.ч. консервационни и други мерки допринасящи за постигане на целите на териториите в Натура 2000, в контекста на устойчивото им развитие.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Документите за обявената длъжност се подават лично в Центъра за административно обслужване  на Регионална инспекция по околната среда и водите- Смолян, с адрес: гр. Смолян, ул. “Дичо Петров” 16 (от 9:00 ч. до 17:30 ч. без прекъсване) или на електронна поща: riosv-smolyan@mbox.contact.bg, а именно:

- Писмено заявление в свободен текст до директора на РИОСВ - Смолян, за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДСл. (с посочени три имена, телефон за връзка, e-mail и адрес за кореспонденция);

-Подробна автобиография;

-Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен.

За лицата завършили висше образование, след 01.01.2012г., в български училища, в заявлението се посочват: номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага.

-Копия на служебна книжка , удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване и заемане на длъжност при пълно работно време;

-Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалния опит се удостоверява с копия от трудова книжка и/или служебна книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

-Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията в която е назначен, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване на служителите в държавната администрация, когато служителят заема длъжност по чл. 15, от ЗДСл.

- Копия от други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Критерии подбор.docx
Декларация лични данни.docx
Заповед мобилност старши експерт.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран