???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

няма

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

· области на висше образование: „Социални, стопански и правни науки” и др.;

· компютърни умения – Microsoft Office, интернет.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

· Участва в изготвянето на годишни, тримесечни и месечни отчети на финансовите и парични потоци, свързани с управлението на финансовите средства на ПНИИДИТ;

· Осчетоводява лимити за отпускане на средства от дирекция „Национален фонд“ при Министерството на финансите по планираните срокове за плащане;

· Извършва банковите транзакции по верифицирани разходи по приоритет 2 на ПНИИДИТ;

· Участва в дейностите по счетоводното отчитане на сключените договори и извършените транзакции по приоритет 2 на ПНИИДИТ;

· Въвежда и поддържа в реално време счетоводна и финансова информация в система SAP по сключените договори и извършените транзакции;

· Участва в процеса на изготвяне на съпътстващи управлението и изпълнението на приоритет 2 от ПНИИДИТ документи и процедури;

· Оперира с приложимите електронни системи – ИСЕН, SAP/R3, СЕБРА и др.;

· Изпълнява и други задачи, свързани с управлението на средствата по структурните и инвестиционни фондове на ЕС;

Съдейства на одитиращите и проверяващи органи.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

· Заявление за кандидатстване в свободен текст, като в него изрично се посочва дали лицето е назначено по заместване при условията на реда на чл. 15 от ЗДСл;

· Автобиография;

·  Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

· Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

· Копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

· Копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

· Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

· Копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед за мобилност
критерии за подбор

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран