???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Финансов контрольор в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

няма

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

· области на висше образование: „Социални, стопански и правни науки” и др.;

· компютърни умения – Microsoft Office, интернет.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

· Финансовият контрольор извършва необходимите проверки и осъществява предварителен контрол за законосъобразност по отношение на финансовата дейност на министерството, съгласно Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор.

· Осъществяване на предварителен контрол за законосъобразност на всички документи и действия, свързани с финансовата дейност.

· Осъществяване на проверки при вземането на решения за поемане на задължение и извършване на разход със средства, получени от републиканския бюджет.

· Осъществява предварителен контрол, чрез проверки на всички документи и приложения към тях, преди поемане на задължение и/или извършване на разходи при спазване на утвърдените процедури и документи във Вътрешните правила в Министерството на електронното управление.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

· Заявление за кандидатстване в свободен текст, като в него изрично се посочва дали лицето е назначено по заместване при условията на реда на чл. 15 от ЗДСл;

· Автобиография;

·  Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

· Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

· Копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

· Копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

· Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

· Копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед за мобилност
критерии за подбор

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран