???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен инспектор в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

I. Минимални и специфични изисквания, които сапредвидени в нормативните актове за заемане на длъжност главен инспектор в отдел "Контрол на храните" при Областна дирекция по безопасност на храните - Кърджали /ОДБХ - Кърджали/:

1. образование: висше;

2. степен на образование: магистър;

3. професионална област: ветеринарна медицина;

4. минимален ранг за заемане на длъжността: IV-ти младши;

5. професионален опит: не по-малко от 2-години;

6. длъжностно ниво по КДА: 9;

7. наименование на длъжностното ниво по КДА: експертно ниво 5.    


II. Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в процедурата по чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ - Кърджали:

1. Заявление до изпълнителния директор на Българска агенция по безопасност на храните за заемане на свободната длъжност, по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител – в свободен текст;

2. Копие от документи, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен и правоспособност, които се изискват за заемане на длъжността /диплома за висше образование/.

Документи, издадени в чужбина се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

Документи, които са издадени в чужбина, следва да бъдат признати, по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г.

3. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – служебна книжка, осигурителна книжка, трудова книжка и/или образец УП-3;

 4. Автобиография;

5. Копие от формуляра за последната годишна оценка за изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента, ако е назначен по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие от други документи по преценка на кандидата;

7. Нотариално заверено пълномощно в оригинал в случай, че документите се подават от упълномощено лице.


III. Основна характеристика на длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ – Кърджали е:

Безопасност и защита на здравето и интересите на потребителите при производството, преработката и пускането на пазара на храни.


IV. Области на дейност на длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при  ОДБХ - Кърджали:

Официален контрол върху добива, преработката, съхранението и дистрибуцията на храни.


V. Документите за участие в процедуларата по чл. 81а от закона за държавния служител за длъжност главен инспектор в отдел "Контрол на храните" при ОДБХ - Кърджали се подават в административната сграда на ОДБХ - Кърджали в срок до 28.10.2024 г. 17,00 часа.


Административната сграда на ОДБХ - Кърджали се намира на адрес: гр. Кърджали, ул. "Дарец" № 6.


VI. При наличие на повече от един кандидат за заемане на обявената длъжност – главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ – Кърджали в Портала за работа в държавната администрация да се извърши подбор по документи, като по преценка на прекия ръководител с някои от кандидатите може да се проведе събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите, съгласно следните критерии, които са утвърдени от органа по назначаване:

1. Ориентация към резултати:

Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели.

2. Работа в екип:

Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на общите цели.

3. Комуникативна компетентност:

Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.

4. Аналитична компетентност:

Събиране, обработване, анализ на информация и предлагане на ефективни решения.

5. Фокус към клиента /вътрешен/външен/:

Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите.

6. Професионална компетентност:

Професионални знания и умения, които са необходими заизпълнението на длъжността.

7. Дигитална компетентност:

Знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността. Да създава цифрово съдържание /текст, таблици, изображения/ в поне един формат, чрез дигитални инструменти и редактира съдържание, създадено от други.

Да запазва, съхранява, повторно използва файлове и съдържание, като ги споделя с помощта на съответните инструменти.

Да търси информация онлайн чрез търсачки, познава и прилага правилата в тази област.

Да осъществява дигитална комуникация чрез използване на функции и инструменти в съответствие с приложимите правила.

Да демонстрира знания и умения за решаване на рутинни дигитални проблеми съобразно длъжността си.

Да информира и търси подкрепа за решаване на по-сложни дигитални проблеми сйобразно длъжността си.

Да познава и прилага правилата за информационна сигурност съобразно длъжността си.


VII. След приключване на процедурата от директора на ОДБХ – Кърджали да се изготви мотивирано предложение за сключване на споразумение по чл. 81а от Закона за държавния служител с одобрения кандидат за длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ - Кърджали. 


VIII. Основният размер на заплатата за длъжността е в размер от 933 /деветстотин тридесет и три/ лева до 2 800 /две хилади и осемстотин/ лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129/26.06.2012 г. и Класификатора за длъжностите в администрацията.


IX. Минималния размер на основната заплата за длъжността е 933 /деветстотин тридесет и три/ лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129/26.06.2012 г. и Класификатора за длъжностите в администрацията.    

Основният размер на заплатата за длъжността ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на спечелилия кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.






Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

I. Минимални и специфични изисквания, които сапредвидени в нормативните актове за заемане на длъжност главен инспектор в отдел "Контрол на храните" при Областна дирекция по безопасност на храните - Кърджали /ОДБХ - Кърджали/:

1. образование: висше;

2. степен на образование: магистър;

3. професионална област: ветеринарна медицина;

4. минимален ранг за заемане на длъжността: IV-ти младши;

5. професионален опит: не по-малко от 2-години;

6. длъжностно ниво по КДА: 9;

7. наименование на длъжностното ниво по КДА: експертно ниво 5.    


II. Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в процедурата по чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ - Кърджали:

1. Заявление до изпълнителния директор на Българска агенция по безопасност на храните за заемане на свободната длъжност, по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител – в свободен текст;

2. Копие от документи, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен и правоспособност, които се изискват за заемане на длъжността /диплома за висше образование/.

Документи, издадени в чужбина се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

Документи, които са издадени в чужбина, следва да бъдат признати, по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г.

3. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – служебна книжка, осигурителна книжка, трудова книжка и/или образец УП-3;

 4. Автобиография;

5. Копие от формуляра за последната годишна оценка за изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента, ако е назначен по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие от други документи по преценка на кандидата;

7. Нотариално заверено пълномощно в оригинал в случай, че документите се подават от упълномощено лице.


III. Основна характеристика на длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ – Кърджали е:

Безопасност и защита на здравето и интересите на потребителите при производството, преработката и пускането на пазара на храни.


IV. Области на дейност на длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при  ОДБХ - Кърджали:

Официален контрол върху добива, преработката, съхранението и дистрибуцията на храни.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

I. Основна характеристика на длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ – Кърджали е:

Безопасност и защита на здравето и интересите на потребителите при производството, преработката и пускането на пазара на храни.


II. Области на дейност на длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при  ОДБХ - Кърджали:

Официален контрол върху добива, преработката, съхранението и дистрибуцията на храни.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в процедурата по чл. 81а от Закона за държавния служител за длъжност главен инспектор в отдел „Контрол на храните“ при ОДБХ - Кърджали:

1. Заявление до изпълнителния директор на Българска агенция по безопасност на храните за заемане на свободната длъжност, по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител – в свободен текст;

2. Копие от документи, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен и правоспособност, които се изискват за заемане на длъжността /диплома за висше образование/.

Документи, издадени в чужбина се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

Документи, които са издадени в чужбина, следва да бъдат признати, по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г.

3. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – служебна книжка, осигурителна книжка, трудова книжка и/или образец УП-3;

4. Автобиография;

5. Копие от формуляра за последната годишна оценка за изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента, ако е назначен по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие от други документи по преценка на кандидата;

7. Нотариално заверено пълномощно в оригинал в случай, че документите се подават от упълномощено лице.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед процедура по чл. 81а от ЗДСл - главен инспектор в отдел КХ при ОДБХ - Кърджали_Official.docx
Критерии процедура по чл. 81а от ЗДСл - главен инспектор в отдел КХ ОДБХ - Кърджали.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран