???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Степен на образование: висше лесовъдско образование с минимална образователна степен „бакалавър“ по специалност съгласно т.5 на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за горите ”.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

   1.  Компютърни умения- MS Office и работа с информационни системи.

   2.  Да познава и прилага действащата и касаещата горското и ловно стопанство нормативна уредба; вътрешноведомствените указания и подзаконови нормативни актове- наредби, инструкции, правилници и други.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява контрол върху изпълнението на политиката в горския сектор по стопанисване на горските територии, като координира и участва в цялостната лесовъдска дейност; участва в проверки и приемане на горскостопански планове и програми за горските територии; участва в проверки и в работата по обсъждане и утвърждаване на областните планове за развитие на горските територии; контролира планирането и маркирането в горските територии в рамките на утвърдените горскостопански планове и програми, като при необходимост предлага целесъобразни допълвания и промени; организира и участва в изучаването, прогнозирането, анализирането и разработването на въпросите по стопанисването на горските територии на територията на РДГ; контролира дейностите по изпълнение на утвърдените горскостопански планове и програми; участва в проверки; изготвя становища, експертизи, доклади и отговори, дава консултации и предписания по възникнали проблеми, като ги анализира и предлага начини за решаването им; проверява план – извлечения.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- заявление до директора на РДГ - Пловдив за заемане на свободна позиция по условията на чл.81а от ЗДСл - (свободен текст с посочен телефон и е-mail адрес за кореспонденция);

- автобиография- CV;

- копия на документи за придобита образователно- квалификационна степен и допълнителни квалификации;

- копие на служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

- копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в съответната администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

- копия на други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка и др. ;

-копия на други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за обявяване на длъжността за заемане чрез мобилност
Критерии за подбор

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран