Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ (АДМИНИСТРАТОР) в сектор „Административно и логистично осигуряване на дом - София“ към отдел „Специален дом за временно настаняване на чужденци – София“
1. Подпомага началника на сектора при изготвяне на планове, анализи, отчети и справки, свързани с дейността на сектора и отдела.
2. Участва в приемане, разпределяне и докладване на входящата и изходяща документация в отдела.
3. Изготвя отговори до съд, прокуратура и други държавни институции и ведомства в рамките на своята компетенция.
4. Подготвя за изпращане материали по преписки на настанените чужденци до Административния съд.
5. Изготвя докладни записки, писма, проекти на заповеди, становища и предложения по конкретни въпроси, свързани с дейността на структурата.
6. Подпомага началника на сектора при изготвяне на документация във връзка с обявяване на обществени поръчки по реда на ЗОП.
7. Прави предложения и подпомага прекия си ръководител във връзка с подобряване на организацията на работа в сектора.
8. Участва в работни групи и комисии по заповед на ръководството.
9. Съдейства на ръководството на отдела при организиране на взаимодействието с представители на неправителствени организации, физически и юридически лица.
10. При необходимост подпомага дейността на служителите в деловодството на дома с оглед бързина и спазване на изискуемите срокове за регистрация на документите и насочването им.
11. Участва при разрешаване на екстремни и кризисни ситуации.
12. Спазва изискванията на нормативните документи по защитата на класифицираната информация, ЗЗЛД, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и отговаря за прилагането им в дейността на сектора.
13. Спазва изискванията на Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация;
14. Участва в провеждането на обучения в присъствена и дистанционна форма за повишаване на професионалната квалификация.
15. Изпълнява и други задачи, възлагани от служебното ръководство в рамките на предоставените му правомощия.
16. Спазва трудовата дисциплина, установения ред и изискванията на нормативните актове по безопасността, хигиената на труда и противопожарната охрана.
17. Отговаря за собствената си безопасност, както и тази на лицата, които могат да пострадат от неговите действия или бездействия.
18. Познава и прилага основните нормативни актове, регламентиращи дейността на МВР
19. Да познава организационната структура и функциите на структурите в МВР, както и редът на взаимодействие с другите звена в отдела, дирекцията и другите структури на министерството.
20. Участва в изпълнението на задачи, свързани с планирането, изпълнението и управлението на проекти, по които дирекция „Миграция“ е бенефициент.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи:
1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на: трите имена на кандидата; телефонен номер; e-mail адрес за кореспонденция);
2. Автобиография;
3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
4. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);
5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);
7. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване;
8. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.
Място, електронна поща и срок за подаване на документите.
Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.govemment.bg), на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 48, в сектор „Човешки ресурси“ при дирекция „Миграция“ - МВР, всеки работен ден от 08:30 часа до 12:00 часа и от 13.00 до 17.30 часа.
Документите може да се подават и по електронен път на email: migration@mvr.bg
Лице за контакт – Райна Драганова, телефон за справки и допълнителна информация: 02/98 23870; email: konkursi-migration@mvr.bg
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: