???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в структури по чл. 37, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 8 ЗМВР, областната дирекция на МВР с район на действие на територията на гр. София и териториални звена на структурите на МВР с район на действие на територията на гр. София

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1.  Минимална образователно-квалификационна степен: бакалавър;

2.  Области на висшето образование: съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.

3.  Професионални направления: съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.

4.  Минимален професионален опит - 3 години или минимален ранг IV младши;

5.  Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

6.  Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;

7.  Кандидатите да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

8.  Кандидатите да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно Закона за защита на класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно”.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ (АДМИНИСТРАТОР) в сектор „Административно и логистично осигуряване на дом - София“ към отдел „Специален дом за временно настаняване на чужденци – София“ 

1. Подпомага началника на сектора при изготвяне на планове, анализи, отчети и справки, свързани с дейността на сектора и отдела.

2. Участва в приемане, разпределяне и докладване на входящата и изходяща документация в отдела.

3. Изготвя отговори до съд, прокуратура и други държавни институции и ведомства в рамките на своята компетенция.

4. Подготвя за изпращане материали по преписки на настанените чужденци до Административния съд.

5. Изготвя докладни записки, писма, проекти на заповеди, становища и предложения по конкретни въпроси, свързани с дейността на структурата.

6. Подпомага началника на сектора при изготвяне на документация във връзка с обявяване на обществени поръчки по реда на ЗОП.

7. Прави предложения и подпомага прекия си ръководител във връзка с подобряване на организацията на работа в сектора.

8. Участва в работни групи и комисии по заповед на ръководството.

9. Съдейства на ръководството на отдела при организиране на взаимодействието с представители на неправителствени организации, физически и юридически лица.

10. При необходимост подпомага дейността на служителите в деловодството на дома с оглед бързина и спазване на изискуемите срокове за регистрация на документите и насочването им.

11. Участва при разрешаване на екстремни и кризисни ситуации.

12. Спазва изискванията на нормативните документи по защитата на класифицираната информация, ЗЗЛД, Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и отговаря за прилагането им в дейността на сектора.

13. Спазва изискванията на Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация;

14. Участва в провеждането на обучения в присъствена и дистанционна форма за повишаване на професионалната квалификация.

15. Изпълнява и други задачи, възлагани от служебното ръководство в рамките на предоставените му правомощия.

16. Спазва трудовата дисциплина, установения ред и изискванията на нормативните актове по безопасността, хигиената на труда и противопожарната охрана.

17. Отговаря за собствената си безопасност, както и тази на лицата, които могат да пострадат от неговите действия или бездействия.

18. Познава и прилага основните нормативни актове, регламентиращи дейността на МВР

19. Да познава организационната структура и функциите на структурите в МВР, както и редът на взаимодействие с другите звена в отдела, дирекцията и другите структури на министерството.

20. Участва в изпълнението на задачи, свързани с планирането, изпълнението и управлението на проекти, по които дирекция „Миграция“ е бенефициент.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

1. Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на: трите имена на кандидата; телефонен номер; e-mail адрес за кореспонденция);

2. Автобиография;

3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване;

8. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ.

 

Място, електронна поща и срок за подаване на документите.

Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.govemment.bg), на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 48, в сектор „Човешки ресурси“ при дирекция „Миграция“ - МВР, всеки работен ден от 08:30 часа до 12:00 часа и от 13.00 до 17.30 часа.

Документите може да се подават и по електронен път на email: migration@mvr.bg

Лице за контакт – Райна Драганова, телефон за справки и допълнителна информация: 02/98 23870; email: konkursi-migration@mvr.bg


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
mig_13250_ 81а.doc
Критерии.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран