Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
- Извършва касовите и безкасови разплащания на ежедневните разходи, свързани с дейността на Агенцията.
- Въвежда, обработва и коригира данни в ПП „Аладин“.
- Изготвя и съхранява ведомости за заплати на служителите.
- Въвежда и обработва информация, необходима при изготвянето на периодични и годишни счетоводни справки, свързани с дейността на Агенцията.
- Оформя първичните счетоводни документи, като следи за правилното и законосъобразно протичане на документооборота на счетоводните документи.
- Отговаря за съхраняването, стопанисването и използването на дълготрайните активи и имуществото на Агенцията.
- Следи за опазването на движимото и недвижимото имущество на Агенцията като участва при извършването на инвентаризации.
- Съхранява и използва счетоводната информация, съгласно изискванията на Закона за счетоводството.
- Начислява и осчетоводява всички приходи, разходи, трансфери, задължения и ангажименти на Агенцията при спазване изискванията на Закона за счетоводството и други нормативни документи.
- Въвежда счетоводните операции в използвания счетоводен софтуер (ПП „Конто“), като спазва стриктно утвърдената Счетоводна политика на МТСП.
- Изготвя различни справки на база въведената информация в счетоводния софтуер.
- Изготвя касови ордери.
- Подпомага главния счетоводител в изготвянето на месечните, тримесечни и годишни отчети за касовото изпълнение на бюджета на Агенцията, вкл. и всички приложения и документи към тях.
- Подпомага главния счетоводител в изготвянето на тримесечни и годишни оборотни ведомости и баланс, вкл. и всички приложения и документи към тях.
- Дава консултации и експертно мнение по финансови документи, включени в досиетата на проекти, финансирани от Агенцията.
- Изготвя отчети, анализи и други документи, свързани с дейността на дирекция АПФИО.
- Изготвя тримесечни статистически справки пред НСИ.
- Докладва при констатирани административни слабости, пропуски и нарушения, които създават предпоставки за корупция, измами и нередности;
- Изпълнява и други задачи, възложени от директора на дирекция, главния секретар и изпълнителния директор.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: