???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.



Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Съгласно длъжностната характеристика основната цел на длъжността главен експерт в отдел "Административно и информационно обслужване" е да подпомага дейността на кмета, на района и служители на по-високи длъжностни нива, чрез разработване на експертни анализи и оценки, изготвяне на становища, разработване на методологии, методики и механизми, с предоставяне на методически указания по прилагането на Закона за гражданска регистрация, актовете по гражданско състояние и административно-информационното обслужване на територията, на района. Осигурява административно обслужване на физически и юридически лица чрез предоставяне на административни услуги свързани с гражданското състояние

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

o  Писмено заявление до кмета на СО-район "Сердика" за заемане на свободната позиция при условията на чл.81а от ЗДСл;

o  Копия от документи за придобитата образователно–квалификационна степен, допълнителни квалификации;

o  Копия от документите, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;

o  Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг;

o  Автобиография;

o  Копие от документ, удостоверяващ годишната оценка на изпълнение на длъжността от последното атестиране. 


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Няма намерени резултати!

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран