???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Специфични изисквания: няма.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

-         области на висше образование: „Социални, стопански и правни науки”, „Технически науки“ и др.;

-         компютърни умения – Microsoft Office, интернет;

-         езикови – владеене на английски език на работно ниво, ползване на втори чужд език носи предимство

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

· Анализира политиките и редовно проследява промените в законодателството на Европейския съюз в областта на електронното управление, информационните технологии и информационното общество;

·     Подпомага и обобщава информацията за задълженията, които Министерството има в Плана за действие с мерките, произтичащи от членството на Република България в ЕС;

·     Проследява спазването на план-графика за транспониране на директиви, които са част от компетенциите на Министерството, както и мерките по изпълнителни регламенти;

·     Подготвя справки и информация във връзка с участието на министъра и заместник-министъра в Съвета по европейски въпроси;

·     Участва в междуведомствени работни групи за хармонизиране на българското законодателство с правото на ЕС в областта на електронното управление, информационните технологии и информационното общество;

·     Подготвя отговори, позиции, становища и информация по въпроси на европейската координация и международното сътрудничество;

·     Подготвя анализи и справки, свързани със задгранични срещи и участия на министъра и служители на министерството;

·     Представлява Министерството на национално и международно ниво, когато това се изисква от него, както и координира и подпомага своите колеги, когато имат участие в международни форуми на европейско ниво;

·     Поддържа контакт със свързаните институции и органи на национално и международно ниво при разработване на политиките за електронно управление, информационните технологии и информационното общество;

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- заявление в свободен текст, в което изрично се посочва дали лицето е назначено по заместване при условията на реда на чл. 15 от ЗДСл;

-  автобиография;

-  копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

-  копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

-  копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

-  копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

-  копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

-  копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед № МЕУ-15378/12.09.2024 г.
КРИТЕРИИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОР

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран