???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1.Минимални изисквания:

  • Степен на образование: завършено висше образование, с придобита образователна степен „Бакалавър“;
  • Длъжностно ниво от Класификатора на длъжностите в администрацията – 9;
  • Наименование на длъжностното ниво от КДА – Експертно ниво 5;
  • Професионален опит – не по-малко от 2 /две/ години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността или придобит минимален ранг ІV младши

2.Специфични изисквания:

  • Професионална област на висше образование: „Природни науки, математика и информатика“, „Социални, стопански и правни науки“, „Технически науки“, „Аграрни науки и ветеринарна медицина“;
  • Кандидатите за обявената длъжност могат да бъдат служители, заемащи държавна служба в друга администрация, за които едногодишния срок на изпитване е изтекъл и отговарят на минималните и специфичните изисквания за нейното заемане.
  • Кандидатите за обявената длъжност могат да бъдат служители, заемащи държавна служба по заместване в друга администрация, ако по отношение на тях е изтекъл срокът на изпитване, имат годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава, и отговарят на минималните и специфични изисквания за заемането на длъжността.
  • Кандидати за обявената длъжност не могат да бъдат служители, назначени в друга администрация при непълно работно време.
  • Кандидатите трябва да отговарят на чл. 7 от Закона за държавния служител.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
  • задължителна компютърна грамотност: ползване на MS Word, MS Excel, програмни продукти за електронна поща, Internet;
  • ползване на специализирани информационни системи в областта на биоразнообразието;
  • умения за работа с GIS бази данни: ArcGIS и свободни GIS софтуери (например QGIS), бази данни (например Access, SQL);
  • владеене на английски език писмено и говоримо;
  • аналитична компетентност, работа в екип и динамична среда, комуникативна компетентност, дигитална компетентност;
  • опит в координацията на процеси и дейности;
  • компетенции и опит в областта на биологията и екологията на целеви видове и природни местообитания.
  • опит в областта на природозащита на видове и местообитания, предмет на опазване в защитени зони и др.
  • Познания и опит в прилагането на следните нормативни и други актове:

-         Закон за опазването на околната среда;

-         Закон за защитените територии;

-         Закон за биологичното разнообразие;

-         Закон за административните нарушения и наказания;

-         Закон за държавния служител;

-         Закон за администрацията.

-         Правилник за устройството и дейността на регионалните инспекции по околната среда и водите

-         Директива на съвета № 92/43 ЕИО за опазване на природните местообитания на дивата флора и фауна;

-         Директива 2009/147/ЕО на европейския парламент и на съвета относно опазването на дивите птици;

-         Наредба за условията и реда за разработване и утвърждаване на планове за управление на защитени зони;

-         Национална рамка за приоритетни действия за Натура 2000 (НРПД);

-         Финансови инструменти: ПОС, ПРР, СПРЗСР, ПРЧР, ПКИП, ПТП, Програма „Образование“, ПМДРА, ОПТТС, програмите за териториално сътрудничество, INRERREG, LIFE, Държавен бюджет, Финансови механизми на ЕИП и Норвегия, Швейцарска програма за сътрудничество, Хоризонт Европа;

-         Познаване на структурата и функциите на администрацията;

-         Познаване и прилагане на всички европейски и национални нормативни документи в областта на Околната среда и по-специално мрежата Натура 2000;

-         Правилно прилагане на вътрешните правила и процедури свързани с дейността.

-         Други правно-нормативни актове по прилагане на специализираните закони във връзка с управлението на НАТУРА 2000.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
  • Длъжността е свързана с разработването на експертни анализи и оценки, с изготвянето на становища, с участието в разработването на проекти на нормативни документи, с разработването на методологии, методики и механизми, с предоставянето на методически указания по прилагането на административните актове във връзка с дейността на РИОСВ Плевен, с подготвянето на отговори на запитвания на физически и юридически лица, с изготвянето на експертни анализи и оценки във връзка с осъществяване правомощията на директор РИОСВ Плевен и подобряване на административното обслужване.
  • Главният експерт носи пряка отговорност във връзка с прилагането на нормативните актове и предлаганите от него решения.
  • Участва и отговаря за процеса на разработване на задание на териториален план за управление и график за изпълнение на дейностите по него.
  • Участва и отговаря за процеса на разработване/актуализиране/промяна на териториален план за управление, както и изпълнението му.
  • Проследява изпълнението на териториален план за управление, като участва в извършването на ежегодна оценка на изпълнението на дейностите/мерките от териториален план за управление.
  • Методическо подпомагане, организация и координация на изпълнението на дейностите, свързани с управление на мрежата Натура 2000, при осигуряване на координирането между всички заинтересовани страни на територията на РИОСВ – Плевен.
  • Свеждане на целите на мрежата Натура 2000 на ниво регион и дейностите, свързани с управление на защитените зони, в съответствие с действащото българско законодателство и нормативните документи
  • Планиране, координация, свеждане, подкрепа и проследяване на дейностите, свързани с управлението на мрежата Натура 2000, попадащи в териториалния обхват на РИОСВ – Плевен, като отговаря за дейностите в защитените зони (ЗЗ) в териториалния обхват на РИОСВ – Плевен.
  • Длъжността е свързана с изготвяне на анализи, доклади, отчети и с обработка на документи във връзка с дейността на РИОСВ – Плевен, с поддържане на регистри и база данни, с извършване на дейности във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията, разработване на плановите документи в т.ч. консервационни и други мерки допринасящи за постигане на целите на териториите в Натура 2000, в контекста на устойчивото им развитие.
  • Координира, организира и осигурява работата на Комитета на заинтересованите страни (КЗС).
  • Подкрепя организационно и методически собствениците и ползвателите за изпълнението на мерки, включени в териториален план за управление.
  • Координира и участва в организирането и провеждането на работни срещи и консултации със заинтересованите страни.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
  • Писмено заявление за заемане на свободната длъжност при условията и реда на чл. 81а от Закона за държавния служител – свободен текст, с посочени телефон и e-mail за контакт, адрес за кореспонденция, настояща работа и заемана длъжност.
  • Копие на документи за придобита образователно – квалификационна степен. (За лицата завършили висше образование, след 01.01.2012г. в български висши училища, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата) и допълнителна квалификация.
  • Копие на служебна книжка, удостоверяваща наличието на служебно правоотношение;
  • Копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;
  • Копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;
  • Подробна професионална автобиография;
  • Копия на други документи по преценка на кандидата]
  • Документите за обявената длъжност се подават в деловодството на РИОСВ Плевен от 9.00 часа до 17.30 часа на адрес: гр. Плевен, ул. Александър Стамболийски“ №1А, ет. 2 или на електронен адрес: office@riew-pleven.eu.
  • Лице за контакт: Катя Павлова – главен експерт, дирекция „Административни, финансови и правни дейности“, тел: 064/800-690.
  • Документите за обявената длъжност се подават лично или по електронен път в 10-дневен срок от деня на публикуването на обявата в Информационния портал за мобилност на служителите в държавната администрация (https://jobs.government.bg/).
  • Заявления, подадени след изтичането на срока, не се приемат


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед.pdf
заявление за мобилност.docx
Правила по чл. 81а от ЗДСл .docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран