???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен инспектор в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Обявената длъжност е с място на работа в гр. Варна - изнесено работно място - гр. Варна към отдел "Североизточен".


Специфични изисквания към кандидатите:

-        към настоящия момент кандидата да заема длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Агенция за качеството на социалните услуги, както и да е с изтекъл едногодишен срок на изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;

-        към настоящия момент кандидатите да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

-        служители, назначени при непълно работно време, не може да преминават на държавна служба в друга администрация.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Добри компютърни умения

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Участва в изпълнението на контролните функциина Агенциятаза качеството на социалните услуги (АКСУ), чрез извършване на контрол на предоставянето на социални услуги от общините и от частните доставчици на социални услуги.

Проверя спваазването на стандартите за качество на социалните услуги, определени в Наредбата за качеството на социалните услуги.

Проверява спваазването на правата на потребителите на социални услуги.

Изготвя констативни протоколи, становища, доклади за резултатите от извършените проверки във връзка с прилагането на нормативните актове по спазване критериите и стандартите за предоставяне на социални услуги.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Документи се приемат до 24.09.2024 г. включително, до 17.00 часа.

 Кандидатите подават писмено заявление за участие, като към заявлението се прилагат следните документи:

1.     Автобиография;

2.     Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;

3.    Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение за заемане на длъжност при пълно работно време, придобит ранг на държавен служител и изтекъл едногодишен срок за изпитване;

4. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.);

5. Копие на формуляр от последната годишна оценка, ако служителят е назначен по заместване и отговаря на условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност за кандидатите с юридическо образование;

7. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед-обявяване-подбор-мобилност-главен инспектор в отдел Североизточен ИРМ Варна.docx
Дл. х-ка гл. инспектор отдел Североизточен, ИРМ гр. Варна.pdf
Критерии.docx
Заявление за участие.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран