???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания за длъжността:

Минимални изисквания:

·     Минимална образователна степен: висше – бакалавър;

·     Професионална област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“, „Технически науки“ и др.;

·    Минимален професионален опит: 2 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или минимален ранг за длъжността IV младши.

Специфични изисквания:

·     Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, като назначените по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в другата администрация, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Компютърни умения: Microsoft OFFICE, работа с INTERNET.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
  • Организира и контролира цялостната дейност на архива съгласно утвърдените Вътрешни правила за дейността на учрежденския архив на Агенцията и Закона за Националния архивен фонд;
  • Проверява описите на документите за предаване в архива на Агенцията и ги коригира при необходимост;
  • Отговаря за съхраняването на документите предадени в архива на Агенцията;
  • Контролира приемането в архива на документи от деловодството и структурните звена в Агенцията;
  • Подрежда приетите документи за съхранение, съгласно Номенклатурата на делата в Агенцията;
  • Води регистър на постъпленията в учрежденския архив;
  • Води дневник за ползване на документи в учрежденския архив на ИАИЕУ;
  • Участва в извършването на експертиза по ценността на документите.
  • Изготвя необходимите описи за предаване в Централния държавен архив (ЦДА) на документите с постоянен срок за съхранение, описи за документи за унищожаване, както и историческата справка към тях.
  • Взима участие и изготвя протоколи от работата на Постоянно действащата експертна комисия.
  • Организира експертизата на ценността на документите, постъпили в архива;
  • Извършва необходимите справки и предоставя информация по искане на ръководството;
  • Извършва предоставянето на документите за използване при спазване на утвърдените Вътрешни правила за дейността на учрежденския архив на Агенцията и Закона за Националния архивен фонд;
  • Подпомага началника на отдела при осъществяване на дейности, свързани с административното обслужване.
  • Участва в предоставянето на административни услуги, съгласно регистъра на услугите в административния регистър и Вътрешните правила за организация на административното обслужване в ИА ИЕУ.
  • Изпълнява възложените от началника на отдела и директора на дирекция задачи, възникнали в резултат на дейността.
  • Изпълнява и други задачи възложени от главния секретар и изпълнителния директор, касаещи дейността на архива на Агенцията.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи, които кандидатите следва да представят:

  • заявление в свободен текст;
  • копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
  • копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (официални документи за трудов, осигурителен стаж);
  • копие на служебна книжка, удостоверяваща наличието на служебно правоотношение;
  • копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;
  • копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;
  • автобиография;
  • копия на други документи по преценка на кандидата.


Документите се подават на електронна поща: HR@e-gov.bg в 30-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация или в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа лично или чрез пълномощник.


Краен срок за подаване на документи на посочената електронна поща и в деловодството на Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление": 17:00 часа на 24.09.2024 г.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Правила по чл. 81а от ЗДСл.docx
Заповед за обявяване на мобилност -старши експерт в отдел АПО, ДАПФО.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран