???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен инспектор в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

·        Аналитична компетентност;

·        Ориентация към резултати;

·        Работа в екип;

·        Комуникативна компетентност;

·        Фокус към клиента /вътрешен и външен/;

·        Професионална компетентност;

Дигитална компетентност.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основна цел на длъжността

Да осъществява контрол върху дейността на регионалните дирекции за социално подпомагане (РДСП) и дирекциите "Социално подпомагане" (ДСП), по законосъобразното прилагане на действащата нормативна уредба.

Области на дейност

Провеждане на проверки, изготвяне на аналитични отчети, изготвяне на констативни протоколи и издаване на административни актове свързани с дейности в Агенцията за социална подпомагане.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Кандидатите подават писмено заявление за участие, към заявлението да се приложат следните документи:

1.  Автобиография;

2.  Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен;

3. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, за заемане на длъжност при пълно работно време.

4. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.)

5. Копие на формуляр от последната годишна оценка, ако е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДС;

6. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

Документите ще се приемат на място, в сградата на МТСП, Обединена приемна на МТСП, гише на АСП или по електронен път на е-mail: ok@asp.government.bg

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заявление за участие.docx
Критерии за подбор на експертни длъжности.docx
Заповед № РД01-1679.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран