Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
· Организира, ръководи и контролира дейността на дирекцията съобразно функционалните й компетенции и задължения;
· Разпределя задачите между служителите в дирекцията, проверява, обсъжда и подписва подготвените от тях документи;
- Организира дейностите във връзка с планирането и изготвянето на годишен план-график за подготовката и провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и сключването на договорите за изпълнението им в централната администрация на министерството;
- Координира и контролира изготвянето на всички вътрешни правила и инструкции, свързани с дейността на дирекцията;
- Следи и контролира за правилно прилагане на изискванията на Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи възлагането на обществени поръчки и действащи вътрешно нормативни документи на МОСВ при провеждане на процедурите от дирекцията;
· Дава указания и предложения относно, постъпващите от дирекциите-заявители; доклади, обосноваващи необходимост от провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
- Дава становища и разяснения по постъпили въпроси във връзка с прилагането на ЗОП и ППЗОП;
· Контролира за спазване на установените в закона срокове;
· Планира дейността съобразявайки с плана на дирекцията и с ежедневните задължения;
· Организира и участва в изпълнението на други задачи в интерес на дирекцията;
· Организира, координира и контролира дейностите при обжалване на актове на дирекцията;
· Участва в заседания на ръководството;
· Прави предложения за подобряване на организацията и ефективността на дирекцията;
· Участва или предлага служители от дирекцията в състава на комисии за избор на изпълнител с цел правно осигуряване и защита интересите на Министерството на околната среда и водите;
· Съгласува всички уведомителни писма и документи, пряко свързани с провеждалите процедури за възлагане на обществени поръчки;
· Следи за коректното водене на регистри на обществените поръчки, регистър за сключени договори, като при необходимост дава писмени справки въз връзка с тях;
· Координира изготвянето и окомплектоването на документации за обществени поръчки;
· Следи за правилното окомплектоване на досиетата по проведените обществени поръчки;
· Координира подписването на договора от двете страни и окомплектоването на окончателното досие на процедурата;
· Организира и изпълнява дейности във връзка с планирането, подготовката и провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки в МОСВ, включително обществени поръчки със стойност по чл. 20, ал. 3 и ал. 4 от ВОП.
· Обобщава планираните обществени поръчки от дирекциите в министерството, финансирани от бюджета на министерството и от други източници.
· Докладва на Главния секретар на МОСВ за възникнали проблеми и всичко свързано с дирекция „Обществени поръчки“;
· Изпълнява дейности по управление и изпълнение на проекти по техническа помощ на Оперативна програма „Околна среда“ и други международни проекти и програми;
· Изпълнява, при необходимост, дейности свързани с подпомагане, управление и/или изпълнение на програма „Опазване на околната среда и климатични промени“, финансирана по ФМ на ЕИП 2014-2021 г.;
· Оказва методическа помощ на другите структурни звена в ЦА на МОСВ по въпроси, свързани с функционалната компетентност на дирекцията
· При необходимост и когато е от компетентността на служителя, а при негово отсъствие от заместващия го или друго определено лице, същият може да комуникира или да взима участие в срещи със средствата за масова информация след координиране/съгласуване с директора на дирекция „Връзки с обществеността и протокол“ на МОСВ.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
· Писмено заявление в свободен текст до министъра на околната среда и водите за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДСл. (с посочени три имена, телефон за връзка, e-mail и адрес за кореспонденция);
· Подробна автобиография;
· Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен.
За лицата завършили висше образование, след 01.01.2012 г. в български висши училища в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
· Копия на документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване и заемане на длъжност при пълно работно време;
· Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията в която е назначен, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителят заема длъжност по чл. 15 от ЗДСл.;
· Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалния опит се удостоверява с копия от трудова книжка, и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
· Копия от други документи по преценка на кандидата.
Документите за обявената длъжност се подават в деловодството на Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22 (от 09:00 ч. до 17:30 ч.). или на електронна поща hr@moew.government.bg.
Срок за подаване на документите:
Документите за обявената длъжност се подават лично или по електронен път, в 10-дневен срок, считано от деня, следващ деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация (jobs.government.bg).
Заявления след изтичане на срока, не се приемат.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: