???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:


Специфични изисквания – получено разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво „Секретно“*


* Преди назначаване на класирания кандидат следва да се извърши проучване за получаване на разрешение за работа с класифицирана информация ниво „Секретно“.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Минимални изисквания за длъжността „главен експерт“ (длъжностно ниво според КДА: експертно ниво 2):

·          Минимална образователна степен: „бакалавър”;

·          Минимален ранг III младши;

·          Професионален опит: 3 години в областта на административното обслужване, защитата на класифицирана информация и работа в регистратура за класифицирана информация.

Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

·          Професионална област – икономика и бизнес администрация;

·          Професионално направление – социални, стопански и правни науки;

·          Дигитална компетентност.

Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на икономиката и индустрията и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок на изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Отговаря за наличността и за правилното регистриране, отчитане, приемане, използване, разпределяне, раздаване, събиране и съхраняване на материали, съдържащи класифицирана информация. Изготвя списъци на първи или единствени екземпляри (оригинали) на документи и материали, носители на класифицирана информация с изтекли срокове на защита и премахнати нива на класификация на основание чл. 50, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ППЗЗКИ и протоколи за преразглеждане на първи или единствени екземпляри (оригинали) на документи и материали, носители на класифицирана информация с цел премахване на нивата им на класификация на основание чл. 50, ал. 5, т. 3 от ППЗЗКИ. Периодично проверява наличността и начина на съхраняване на материалите, съдържащи класифицирана информация, които се намират при служителите от организационната единица; при установяване на слабости и нарушения докладва писмено на служителя по сигурността на информацията. Взема мерки за връщане в регистратурата на материали, съдържащи класифицирана информация, които не са върнати до края на работното време, освен в случаите по чл. 57, ал. 2 от ППЗЗКИ.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

·          заявление до министъра на икономиката за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);

·          професионална автобиография;

·          копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ (за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата.);

·          копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;

·          копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

·          копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: служебна книжка, трудова книжка, осигурителна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, длъжностни характеристики;

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
длъжностна характеристика
заповед за обявяване на процедурата по мобилност

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран