???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Директор на дирекция в Столичната община

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

държавният служител да е назначен на пълно работно време;

изтекъл едногодишен срок на изпитване;

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

професионална област – Технически науки;

допълнителна квалификация – компютърна грамотност.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Длъжността е пряко подчинена на Главния архитект на Столична община, като ръководи методически и административно служителите в Дирекция „Градска среда“ на Столична община като разпределя, поставя и контролира задачите за изпълнение на началниците на отдели, експертите и служителите; подпомага Главния архитект в дейностите, свързани с изработване на стратегии, концепции и планове за развитие на Столична община в областта на градската среда, зелената система, инфраструктурата и природните ресурси; организира дейностите по възлагане на планове, схеми, проучвания, проекти и стандарти свързани с дейността на дирекцията; организира и осъществява дейностите в областта на администрирането на схемите и проектите за преместваеми обекти, монументално-декоративните и рекламни елементи, елементите на градския дизайн, рекламната дейност и градските пространства на територията на СО.; Ръководи специализираните състави на общинските експертни съвети, свързани с осъществяване на дейността на дирекцията.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- заявление до кмета на Столична община – свободен текст;

- професионална автобиография;

- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави, се представят след преминала процедура по държавно признаване на образованието, съгласно Закона за висшето образование; допълнителна квалификация;

- копия от документи, удостоверяващи: продължителността на професионалния опит; изтекъл срок на изпитване; придобития ранг, като държавен служител и непрекъснато служебно правоотношение.

копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6 във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед.pdf
Критерии (2).doc

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран