???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионален опит: 3 години опит в областта на журналистиката и/или връзките с обществеността, и/или публичните комуникации, и/или публичната администрация, и/или икономиката, или придобит III младши ранг.

Допълнителните изисквания за длъжността са:

  • висше образование по връзки с обществеността, журналистика, публична администрация, други хуманитарни, социални или стопански науки.
  • владеене на английски или друг работен език на ЕС - писмено и говоримо; препоръчително владеене на втори чужд език;
  • компютърни умения – Microsoft Office, работа с Internet и правно-информационни продукти;
  • висока комуникативна култура - способност да контактува с медии, организации и граждани;
  • познания и умения за оформяне на документация при реализиране и отчитане на проекти по национални и европейски програми;
  • познания и умения за подготовка на информационни кампании;
  • общи познания в областта на публичните комуникации.
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
  1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Участва в планирането, координирането и провеждането на Комуникационната стратегия за информация и публичност на присъединяването на Република България към еврозоната, приета в изпълнение на Националния план за въвеждане на еврото в Република България. Разработва, организира, управлява, контролира и отчита дейности и мерки в изпълнение на Комуникационната стратегия; поддържа връзката и координира дейностите по изпълнението на Комуникационната стратегия с всички институции и организации на национално ниво. Планира и предлага възлагането на обществени поръчки, свързани с изпълнението на Комуникационната стратегия и участва в осъществяването на контрол по изпълнението им. Участва в организацията и провеждането на публични събития - пресконференции, семинари, конференции, дискусии, информационни дни и др., свързани с изпълнението на Комуникационната стратегия.
  2. Размерът на основната заплата за длъжността е от 933 до 3200 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите на Министерството на финансите.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:

-     писмено заявление по образец за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

-     подробна професионална автобиография;

-     копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.) и за допълнителни квалификации;

-     копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-     копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

-     копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или  официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава (ако притежават такива).

2.Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация по един от следните начини:

  • лично или чрез представител, в сградата на Министерството на финансите на адрес: ул. „Г. С. Раковски” № 102, Център за административно обслужване (стая № 1) на партерния етаж - входа от ул. „Георги Бенковски”, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа;,
  • по електронен път на адрес HR-Select@minfin.bg.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Образец на заявление за участие в подбор.docx
Заповед гл експ КЕ ВОП.pdf
Критерии за подбор.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран