???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатът да заема длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на туризма и да е с изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл., както и да не заема длъжност при непълно работно време.

При заемане на длъжност по чл. 15 от ЗДСл., кандидатът да е с изтекъл срок за изпитване и да има годишна оценка от последното оценяване от администрацията в която е назначен, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионални области: „Социални, стопански и правни науки“.

Професионално направление: Стопанско управление, Маркетинг, Туризъм, Публични финанси.

Познаване на основните нормативни актове, свързани с изпълняваната работа и вътрешно нормативната уредба на министерството.

Компютърна компетентност - MS Office.

Владеене на поне един чужд език.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основна цел на длъжността:

Подпомага звеното при администрирането на държавни и минимални помощи, свързани с реализиране на проекти, изпълнявани по програми, мерки и схеми, финансирани с безвъзмездни средства от държавния бюджет.

Подпомага звеното при реализиране на проекти за развитие на туризма на национално, регионално и местно равнище, включително за изграждането и развитието на инфраструктурата, свързана с туризма, и осигурява дейностите по изпълнение и/или управление на проекти или програми, финансирани със средства от Европейския съюз или от други донорски организации и финансови институции, по които Министерството е бенефициент.

Участва в разработването, оценяването, управлението, мониторинга и отчитането на схеми за минимални и държавни помощи, програми и проекти, финансирани от държавния бюджет, Европейския съюз и от други донорски организации и финансови институции, съгласно дейността и функциите на дирекция „Програмиране и управление на проекти“.

Области на дейност:

           Участва в цялостната дейност на дирекцията. Участва в набирането на информация, извършването на анализи и справки, изготвянето и предлагането на решения, свързани с разработването, оценяването, управлението, мониторинга и отчитането на схеми за минимални и държавни помощи, програми и проекти, финансирани от държавния бюджет, Европейския съюз и от други донорски организации и финансови институции.

           Участва в дейностите, свързани с координацията и взаимодействието с международни, държавни, общински и неправителствени органи и институции, имащи отношение към програмирането и управлението на проекти с международно финансиране.

           Участие в комитети за наблюдение, работни групи, съвети и комисии свързани с програмирането и управлението на проекти в областта на туризма.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Писмено заявление в свободен текст до министъра за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДСл. (с посочен телефон, email за връзка и адрес за кореспонденция);

2. Подробна автобиография;

3. Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен. (За лицата завършили висше образование след 01.01.2012 г. в български висши училища, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата);

4. Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавния служител, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;

5. Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията, в която е назначен, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителят заема длъжност по чл. 15 от ЗДСл.;

6. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалният опит се удостоверява с копия от трудова книжка, и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

7. Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителна квалификация и умения - по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за обявяване на мобилност за длъжността главен експерт в дирекция ПУП.pdf
Критерии подбор.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран