???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

           - положен изпит за правоспособност за самостоятелна работа с източници на йонизиращи лъчения;

           - компютърни умения (MS Office – Word, Excel);

- kандидатите следва да познават следните закони и подзаконови актове и тяхното приложение: Закон за държавния служител, Устройствен правилник на регионалните здравни инспекции, Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация, Наредба № 9 от 16 март 2001 г. за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели; Наредба № 22 за установяване на норми за радиоактивност на храни в Република България; Наредба за радиационна защита.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Oрганизира, извършва и отчита всички дейности в радиохимична и радиофизична лаборатория на отдел ”РК”, свързани с контрола на радиационните фактори на работната и на жизнената среда; извършва радиофизични анализи на всички постъпващи за изследване проби в радиохимична и радиофизична лаборатория; участва в оформянето и контролира точността на представяне на резултатите в крайните документи (протокол, сертификат, доклад); осигурява качеството на данните и измерванията, чрез ежедневен преглед на използваните технически средства.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- Заявление до директора на РЗИ-Враца за участие в процедурата за заемане на обявената длъжност по чл. 81а от ЗДСл – по образец;

- Автобиография – европейски формат;

- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна, трудова или осигурителна книжка) и придобит ранг като държавен служител;

- Копие от годишната оценка от последното оценяване, когато служителя заема длъжност по чл. 15 от ЗДСл;

-         Други документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации - по преценка на кандидата.

Изискуемите документи може да се подават и по електронен път на електронна поща rzi@rzi-vratsa.com, като в този случай заявлението следва да бъде подписано от кандидата с електронен подпис. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед мобилност чл. 81а ЗДСЛ.pdf
Обявление.docx
Критеии подбор мобилност.docx
Образец на заявление за участие в подбор.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран