???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в структури по чл. 37, ал. 1, т. 2 ЗМВР с район на действие извън територията на гр. София и териториални звена на структурите на МВР с район на действие извън територията на гр. София

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

1. Образователно-квалификационна степен - „бакалавър“;

2. Област на висшето образование - Съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.

3. Минимален професионален опит - 1 година или минимален ранг IV младши;

5. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл);

6. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Кандидатите да притежават компютърна грамотност.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: СТАРШИ ЕКСПЕРТ (управление на собствеността) в сектор „Административен“

- организира, координира и непосредствено участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено и социално обслужване на служителите;

- подпомага началника на сектора при организиране на цялостната дейност по управление на собствеността, в съответствие с изискванията на нормативните актове и ръководни документи на МВР и ГДПБЗН;

- участва в изготвянето на бюджетни прогнози и проектобюджети;

- планира материално-техническото осигуряване по отделни направления в рамките на предоставените на ГДПБЗН финансови средства и чрез централни доставки;

- участва в подготовката на планове и други документи за провеждането на процедури, съгласно изискванията на Закон за обществените поръчки (ЗОП), Вътрешните правила относно реда за планиране и организация на провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и за контрол на изпълнението на сключените договори в Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” - МВР и Вътрешните правила относно реда за планиране и организация на провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки и за контрол на изпълнението на сключените договори в Министерство на вътрешните работи в рамките на предоставените от министъра правомощия;

- координира процеса на стопанисването и правилната употреба на предоставените движими вещи - частна държавна собственост, автотранспортна и специализирана техника и недвижима собственост;

- събира, обобщава информацията за наличностите и състоянието на стопанисваните движимите вещи - частна държавна собственост и отговаря за поддържането и актуализирането на електронен регистър на движимите вещи - частна държавна собственост в т. ч. регистър на имуществото подлежащо на брак и регистър на имуществата - резерв за бедствия по смисъла на Закон за защита при бедствия (ЗЗБ);

- участва в организирането и контрола на дейности, отнасящи се до управлението и стопанисването на недвижимите имоти, предоставени за стопанисване, като представлява ГДПБЗН пред институции;

- поддържа и актуализира електронен регистър на недвижимите имоти - държавна собственост, общинска собственост, и регистър на имотите с отпаднала необходимост ползвани от структурата;

- подпомага изготвянето и актуализирането на нови актове за държавна собственост на имотите;

- участва в организирането и контрола при извършване на ново строителство, текущи и основни ремонти на сградния фонд предоставен и стопанисван от РДПБЗН;

- подготвя становища и документи, касаещи изготвянето на договори за заем за послужване;

- участва в подготовката, изготвянето и съгласуването на договори с ВиК, електроразпределение, газоснабдяване, топлофикация и др.;

- поддържа регистър на всички договори, касаещи направлението и отговаря за актуализирането им, изпълнението им, осъществява контрол по спазването на срокове, условията и изискванията за изпълнението им;

- организира и координира материално - техническото осигуряване, отчетността и експлоатацията на техниката, съгласно действащата нормативна уредба и поддържа регистър на техниката, гасителните вещества и лични предпазни средства;

- координира процеса на провеждането на целеви и годишни инвентаризации;

- изготвя самостоятелно и участва в разработването на планове, отчети, експертни анализи и изготвя становища по проблеми, свързани със съхранението, инвентаризацията и извършване на брак на стопански инвентар, движими вещи - дълготрайни материални активи (ДМА), материални запаси (МЗ) и недвижима собственост в съответствие с поставените му задачи. Предлага мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;

- изготвя иницииращи документи за провеждането на процедури /търгове за отдаване под наем, документи за безвъзмездно предоставяне и др./, съгласно изискванията на закон за държавната собственост (ЗДС), вътрешните правила на МВР и ГДПБЗН;

- подпомага и координира дейността на материално - отговорните лица;

- участва в комисии за извършване на подбор на кандидати и участници, разглеждане и оценка на офертите и провеждане на преговори и диалози по ЗОП;

- участва в комисии за изготвяне на задания/заявки съгласно Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в ГДПБЗН и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в МВР (ВП);

- участва в комисии за приемане изпълнението на договори по ЗОП съгласно ВП.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;

2. Автобиография;

3. Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7. Копия на други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.


Място, електронна поща и срок за подаване на документите:

Документите следва да бъдат подавани лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. София, ул. „Пиротска“ № 171А, всеки работен ден в отдел „Човешки ресурси“ при Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ - МВР.

Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: hr.160@mvr.bg.

Лице за контакт: Камелия Николчева-Спасова, телефон 02/982 1291.

Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.

При подаване на документите по електронен път кандидатите следва да проверяват статуса на същите на горепосочения телефонен номер.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
BUR_10763_81a.doc
Критерии.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран