???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
  •  изисквана минимална образователно-квалификационна степен: магистър;
  • област на висше образование: социални, стопански и правни науки;
  • професионално направление: икономика; право.
  • минимален професионален опит: 5 г., свързани с функциите на настоящата дейност и/или придобит минимален ранг II младши.
  • кандидатът да отговаря на изискванията на чл. 40, ал. 1 от Закона за защита на класифицираната информация; да е назначен по служебно правоотношение в администрация, различна от Министерството на отбраната, да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл и да не заема длъжност при непълно работно време.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификация: компютърна грамотност – MS Office;


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика


Планира, организира, контролира и координира работата на служителите от звеното. Организира осъществяването на предварителен контрол по законосъобразност по Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, указанията на Министерството на финансите и чл. 19 от Устройствения правилник на МО (УПМО). Контролира извършването на материални проверки по чл. 31 от Закона за държавната финансова инспекция и чл. 19, т. 2-3 от УПМО. Ръководи непосредствено подчинените му служители и съответно носи отговорност за изпълнението на поставените им задачи.


Формиране на основната месечна заплата:

Размерът на основната месечна заплата за длъжността е в рамките от 3250 лв. до 4995 лв. Индивидуалният размер на основна месечна заплата се определя в зависимост квалификацията и професионалния опит на спечелилия подбора кандидат в съответствие с чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8, 9 и 9а от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, Вътрешните правила за заплатите в Министерството на отбраната, чл. 295, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и заповед на министъра на отбраната № ОХ-569/12.06.2024 г.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление за участие в подбора по образец (Приложение № 1 от Вътрешните правила за подбор по реда на чл.81а от ЗДСл в Министерство на отбраната);

2. Автобиография;

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно провоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

6 Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);

7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.


Срок за подаване на документи: от 03.10.2024 г. до 14.10.2024 г., а за документите подадени по електронен път на адрес: mobility@mod.bg до 12.00 часа на 14.10.2024 г.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Критерии
Заявление - приложение 1.docx
zapoved OX-909.pdf
Длъжностна характеристика НО ФКМП.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран