???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионален опит: 2 години опит в областта на обществените поръчки, или придобит IV младши ранг.

Допълнителните изисквания за длъжността са:

-      висше образование в областта на стопанските, социалните, правните или техническите науки;

-      компютърни умения – МS Office, правно-информационни системи;

-      общи познания в областта на обществените поръчки.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Подпомага подготовката, провеждането и възлагането на централизирани обществени поръчки, съгласно ПМС № 385/30.12.2015 г. за дейността на Централния орган за покупки за нуждите на органите на изпълнителната власт. Съхранява и архивира документи, свързани с дейността на отдела.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:

-      писмено заявление по образец за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

-      подробна професионална автобиография;

-      копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.) и за допълнителни квалификации;

-      копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-      копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

-      копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или  официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава (ако притежават такива).

2. Документите следва да бъдат представени в 20-дневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация по един от следните начини:

-      лично или чрез представител, в сградата на Министерството на финансите на адрес: ул. „Г. С. Раковски” № 102, Център за административно обслужване (стая № 1) на партерния етаж - входа от ул. „Георги Бенковски”, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа;,

-      по електронен път на адрес HR-Select@minfin.bg.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Образец на заявление за участие в подбор.docx
Заповед ст експ ЦОП ЦВОП_Official.pdf
Критерии за подбор.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран