???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Професионален опит: 2 години опит в областта на счетоводството и/или финансите, или придобит IV младши ранг.

Допълнителните изисквания за длъжността са:

  • висше икономическо образование;
  • компютърни умения - MS Office, правно-информационни продукти и Internet;
  • познаване и ползване на бюджетното законодателство;
  • познания в областта на счетоводството и финансите.
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Изпълнява задачи и функции, свързани с изготвяне на месечни прогнози за касовите приходи, разходи и финансиращи показатели в съответствие с месечните заявки и оценки на агрегираните касови потоци за постигане на утвърдените бюджетни параметри с ежегодния закон за държавния бюджет. Участва при текущото касово изпълнение на бюджета и оперативното управление на паричните ресурси, консолидирани в системата на единната сметка. Обработва банкови документи и отчита операциите по сметки в лева и валута на централния бюджет в Българската народна банка. Участва в изготвяне на указания и други актове, свързани с касовото изпълнение на централния бюджет, както и при изготвяне на съответните периодични и годишни отчети на централния бюджет и на Държавния фонд за гарантиране устойчивост на държавната пенсионна система.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са:

-     писмено заявление по образец за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;

-     подробна професионална автобиография;

-     копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.) и за допълнителни квалификации;

-     копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

-     копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

-     копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официални документи за извършване на дейност в чужбина, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава (ако притежават такива).

2.Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация по един от следните начини:

-     лично или чрез представител, в сградата на Министерството на финансите на адрес: гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 102, Център за административно обслужване (стая № 1) на партерния етаж - входа от ул. „Георги Бенковски”, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа;,

-     по електронен път на адрес HR-Select@minfin.bg.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Образец на заявление за участие в подбор.docx
Заповед ст експ КУ ДС_Official.pdf
Критерии за подбор.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран