???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен инспектор в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Няма.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Компютърни умения - работа с MS Office, Outlook, Internet. 


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

• Контролира дейността по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;

• Контролира заявяването, разпределението, разхода и движението на лекарствата, заплащани от републиканския бюджет;

• Осъществява контрол на територията на областта върху съхраняването, отчетността, и употребата на растенията, наркотичните вещества и препаратите от приложения № 1, 2 и 3 на Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите;

• Осъществява дейността относно издаването на разрешения за съхранението и продажбата на лекарствени продукти от лекари и фелдшери съгласно Наредба № 6 от 2001 година за реда за получаване на разрешения за съхранение и продажба на лекарствени продукти от лекари и фелдшери и за лекарствените продукти, които могат да се съхраняват от лекари, стоматолози, фелдшери и медицински сестри /ДВ бр.11 от 2001 г./.

• Изготвя предписания и актове за установени нарушения по ЗЛПХМ и ЗКНВП;

• Поддържа и отговаря за регистър на лекарите, имащи право да изписват наркотични и психотропни вещества и осъществява контрол върху дейността им;

• Изготвя становища във връзка с издаването на лицензии за дейности с наркотични вещества от аптеки и складове за търговия на едро;

• Извършва проверки във връзка с издаването на разрешения за дейност на аптеки;

• Осъществява контрол по дейността на дрогериите;


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- заявление в свободен текст;

- автобиография;

- копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен;

- копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/осигурителна книжка);

- копие на актуализирана служебна книжка, удостоверяваща наличието на действащото служебно правоотношение;

- копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има

такава;

- копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите

назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

     - копия на други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за обявяване на подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл
Критерии за извършване на подбор

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран