???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Директор на дирекция в администрацията на Министерския съвет и в министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни изисквания – компютърна грамотност.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Ръководи, включително планира, организира, контролира и координира работата на дирекцията във връзка с процеса по разработване и съставяне на средносрочната бюджетна прогноза и проектобюджета на министерството; разработването на тригодишна бюджетна прогноза и проект на бюджет по Единната бюджетна класификация по политики и програми; изготвянето на месечното разпределение на бюджета по икономически елементи на Единната бюджетна класификация и предлагане на разпределението на бюджета по второстепенни разпоредители с бюджет за утвърждаване от министъра; подготвянето на предложения за промени по бюджета на министерството, отразява извършените корекции в годишния план и уведомява второстепенните разпоредители; организирането на изпълнението и отчитането на бюджета на администрацията на министерството и на второстепенните разпоредители и др.

Минималните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са:

1. Образование – висше;

2. Образователно – квалификационна степен – „магистър“;

3. Област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки“;

4. Професионално направление: „Икономика“;

5. Професионален опит за заемане на длъжността – 6 години или придобит V старши ранг.



Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

1. Заявление за участие в процедурата /свободен текст с посочен телефон и имейл адрес за кореспонденция;

2.  Професионална автобиография;

3. Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен по специалност от посоченото професионално направление (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.), както и за правоспособност, които се изискват за длъжността, както и за допълнителни квалификации, при наличие на такива;

4. Копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител; професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

6. Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива). 


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за мобилност -81а от ЗДСл-директор дирекция-БФСД.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран