???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Образователно-квалификационна степен: „магистър“;

2. Област на висшето образование: Социални, стопански и правни науки; Технически науки – съгласно точка 19 от Приложението към чл. 108 от Правилника за устройството и дейността на МВР;

3. Професионално направление: Администрация и управление; Икономика; Право; Архитектура, строителство и геодезия – съгласно точка 19 от Приложението към чл. 108 от Правилника за устройството и дейността на МВР;

4. Минимален професионален опит – 5 години или минимален ранг II младши;

5. Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“;

6. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл);

7. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „Държавна собственост“:

-    ръководи, контролира и отговаря за дейностите по придобиването, управлението и ползването на имоти публична държавна собственост. Организира регистрацията и отчетността на имотите – държавна собственост;

-    ръководи организацията по съставянето на актове за публична държавна собственост по реда на чл. 70, ал. 2 от Закона за държавната собственост (ЗДС);

-    организира съхранението на документите, установяващи правото на собственост и нейните реквизити;

-    координира дейността по установяване собствеността и разпореждането с имотите;

-    обобщава и анализира информацията, свързана с разпореждането с имотите ЧДС, като предлага оптимални решения по проблемите;

-    участва в разработването на проекти на правилници, разпоредби, инструкции, методически указания и други нормативни актове, свързани с проблематиката по която работи. Дава становища по проекти на нормативни актове;

-    отговаря за дейността по организиране на разпореждането в съответствие с нормативните актове;

-    компетентно и точно възлага и контролира изпълнението на задачите на подчинените му изпълнители;

-    планира и контролира организацията на процесите свързани с окомплектоване на необходимите документи за издаване на актове за частна държавна собственост и предоставянето им за извършване на разпоредителни действия;

-    ръководи и съгласува изготвянето на становища по постъпили искания, относно безвъзмездно предоставяне за ползване или в управление на държавни имоти – публична и частна държавна собственост по реда на ЗДС;

-    контролира подготовката на заповеди за фактическо приемане и предаване на имоти в изпълнение на министерски заповеди;

-    организира и контролира осъществяването на процедури за разпоредителни действия с недвижими имоти – частна държавна собственост и отдаването под наем на имоти;

-    ръководи и подпомага осъществяването на процедурите по прекратяване на съсобственост;

-    дава становища по казуси, възникнали по подготовка и провеждане па процедури по отдаване под наем и при разпоредителни действия;

-    контролира изготвянето на предложенията за годишен бюджет, тригодишни бюджетни прогнози и актуализирането им, в рамките на определения за разходване бюджет за строителство;

-    контролира процеса по проучване и планиране на основни ремонти на амортизирания сграден фонд на МВР, които се извършват с капиталови средства;

-    контролира процеса по проучване необходимостта от изграждане на нов сграден фонд за задоволяване на потребностите на структури на МВР;

-    контролира дейността, свързана с правилната експлоатация, поддръжка, развитие, модернизация и извършване на строително-монтажни и ремонтно-възстановителни дейности в сградния фонд на МВР на територията на гр. София (с изключение на СДВР и РУ);

-    дава методически указания за изпълнение на функциите и поставените задачи, по компетентност, относно: нужен авариен и възможен текущ ремонт на сгради и съоръжения, в съответствие с осигурените технически средства, трудови и материални ресурси; организацията по прилагане на мерките за ограничаване и ликвидиране на последиците от авария и защита на персонала до готовност за реагиране от структурните и други звена; поддържане на постоянната чистота в определените помещения и прилежащите им площи в разпределения сграден фонд на съответното структурно звено и др.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;

2. Автобиография;

3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.


Място, електронна поща и срок за подаване на документите:

Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. София, ул. „Княз Борис І“ № 124, всеки работен ден от 09:30 ч. до 11:30 ч. и от 13:30 ч. до 16:00 ч. в деловодство на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.

Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: int.82@mvr.bg.

Кореспонденцията с кандидатите се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за заемане на длъжността.

Лице за контакт: Надя Спасова, телефон 02/982 2158.

Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран