???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен юрисконсулт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания за длъжността:

 Минимални изисквания:

•    Степен на завършено образование: висше - магистър;

•   Професионална област на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“ с професионално направление „Право“ и придобита юридическа правоспособност.

•  Професионален опит: 3 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или минимален ранг за длъжността III младши.

Специфични изисквания:

•  Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, като назначените по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в другата администрация, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

•  Компютърна грамотност: работа с MS Office, INTERNET, система за управление на документи, работа с централизираната автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИСЕОП), контрол и цялостна организация на административната дейност, специализиран потребителски софтуер. 


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

•  Изготвя становища по представени в отдела доклади за стартиране на обществени поръчки;

•  Изготвя проекти на документации по процедури за възлагане на обществени поръчки за доставки, услуги и строителство по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП), въз основа на одобрени доклади, придружени с технически спецификации, технически изисквания към изпълнителите и изпълнението и методика за оценка на офертите, ако е необходима с оглед критериите за оценяване;

•  Изготвя проекти на рамкови споразумения и договори за възлагане на обществени поръчки;

•  Подготвя проекти на решения и обявления за откриване на процедури за възлагане на обществени поръчки;

•  Изпраща за публикуване в Регистъра на обществените поръчки (РОП) обявления, решения и всяка друга информация, чието публикуване се изисква съгласно законодателството за всички процудури за възлагане на обществени поръчки, утвърдени от възложителя и подготвя и изпраща за публикуване в нормативно установените срокове необходимата информация, решения и обявления за обществените поръчки до Официален вестник на Европейския съюз (ЕС);

• Публикува нужната информация в „Профила на купувача“ на електронната страница на ИАИЕУ и в РОП, част от платформата за електронно възлагане на обществени поръчки;

•  Участва в провежданите процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие с нормативните изисквания /Закона за обществените поръчки, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки и др./, като осигурява и следи за законосъобразното им провеждане и финализиране в съответствие с действащото законодателство;

•  Изготвя разяснения по документацията за участие във връзка със запитвания на кандидати и участници в обществени поръчки – води кореспонденция с участниците като отговаря на постъпили въпроси;

•  Участва в комисии за възлагане на обществени поръчки и изготвя протоколи и доклади от работата на комисиите;

•  Изготвя проекти на заповеди, решения, писма, справки, доклади и други документи, свързани с работата в отдела;

•  Организира сключването на договорите за възлагане на обществените поръчки с избраните изпълнители по процедурите, в които участва;

•  Съхранява всички документи свързани с провеждането на обществената поръчка до финализирането на съответната процедура;

•       След сключване на рамково споразумение, договор или прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка, предава по опис цялото оригинално досие на поръчката в отдел „Административно-правно обслужване”, дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“;

•       Осъществява правни консултации и оказва правна помощ на ръководството всички структурни звена на ИАИЕУ във връзка с обществените поръчки;

 •      Изготвя и/или участва в подготовката на докладни записки, проекти на заповеди, писма, експертни становища, експертни анализи и справки свързани с обществените поръчки на ИА ИЕУ;

•       Участва в разработването на вътрешни правила свързани с обществените поръчки;

•       Изготвя становища по проекти на нормативни актове във връзка с обществените поръчки;

•    Осъществява дейности, свързани с производствата по обжалване на актовете по ЗОП пред КЗК, в това число води досиета на преписките по обжалнваните процедури;

•          Осъществява процесуално представителство пред КЗК и ВАС по всички дела, свързани с обществените поръчки.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

-              заявление в свободен текст;

-              копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, удостоверение за юридическа правоспособност и допълнителна квалификация;

-              копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (официални документи за трудов, осигурителен стаж);

-              копие на служебна книжка, удостоверяваща наличието на служебно правоотношение;

-              копие на заповед за последно повишаване в ранг като държавен служител, ако има такава;

-              копие на формуляр за оценка на изпълнението на длъжността, за служителите назначени по заместване, които отговарят на условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

-              автобиография;

-              копия на други документи по преценка на кандидата.

Документите се подават на електронна поща: HR@e-gov.bg в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация или в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа лично или чрез пълномощник.


Краен срок за прием на документи на посочената електронна поща и в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“: до 17:00 часа на 07.05.2024 г.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед за мобилност
критерии за подбор

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран