???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

-   да познава Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците, както и подзаконовите нормативни актове по ООС,

-   умения за обработване на дигитална информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Windows, Word, Excel, Power point, Internet Explorer, Outlook Express, архивиращи програми.

 


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

- работа в екип;

- комуникативна компетентност;

- професионална компетентност;

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Главен експерт в отдел „Управление на отпадъците“ изпълнява мерките в стратегическите и програмни документи на Община Бургас за опазване на околната среда и за управлението на отпадъците, както и да осъществява организацията и контрола на дейностите по разделно събиране и минимизиране на отпадъците. 


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Кандидатите подават писмено заявление за участие, към заявлението да се приложат следните документи: 

1.   Автобиография;

2.   Писмено заявление за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл.81а от Закона за държавния служител- по образец;

3.   Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и правоспособност;

4.   Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване за заемане на длъжност при пълно работно време;

5.  Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка, удостоверения и др.);

6.   Копие на формуляр от последната годишна оценка, ако е назначен по чл.15 от ЗДСл;

7.   Копия от други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността и/или удостоверяващи допълнителни квалификации и умения.

8.  Декларация за съгласие за обработка на личните данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО- по образец.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед.pdf
ПРИЛОЖЕНИЕ №9 -ЗАЯВЛЕНИЕ ПО ЧЛ.53, АЛ.3.docx
Декларация съгласие лични данни.doc
Критерии за подбор на експертни длъжности.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран