???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Директор на дирекция в община и в район

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания:

- образователно-квалификационна степен – магистър;

- професионален опит/придобит ранг – минимум 4 (четири) години или придобит минимален ранг III младши;

- държавния служител да е назначен на пълно работно време;

- да е изтекъл едногодишния срок на изпитване;

- държавният служител да не е назначен по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни изисквания и квалификация:

- професионална област – Право, стопански или правни науки;

- компютърна грамотност – работа със софтуерни продукти и правно-информационни системи.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Ръководи съответната дирекция, като координира и контролира професионално и административно изпълнението на основните и специфични дейности на дирекцията, свързани с административно-правното и информационно обслужване, гражданското състояние и човешките ресурси, деловодната дейност в общинска администрация за точно спазване на нормативните актове и извършва процесуално представителство на Общината пред съдебни и извънсъдебни инстанции. Участва в работни групи и комисии при съставянето на документации по реда на ЗОП и издаването на индивидуални административни актове.

Директорът на дирекция АПИО изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината, заместник-кметовете и секретаря на общината, със закон или с друг нормативен акт.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

- заявление до кмета на общината – свободен текст;

- професионална автобиография;

- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се представят след преминала процедура по държавно признаване на образованието, съгласно Закона за висшето образование; допълнителна квалификация;

- копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит; изтекъл срок на изпитване; придобит ранг като държавен служител и непрекъснато служебно правоотношение;

- копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация за служители назначени по заместване, съгласно изискванията на чл. 81а, ал. 6, във връзка с чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед.pdf
ВП Критерии за подбор при мобилност.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран