???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Кандидатите трябва да отговарят на изискванията на чл. 7 от ЗДС;

Кандидатите да заемат длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“, да е изтекъл едногодишния срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДС, както и да не заемат длъжност при непълно работно време. При заемане на длъжност по чл. 15 от ЗДС, кандидатите трябва и да имат годишна оценка от последното оценяване от администрацията, в която са назначени, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

·      Въвежда и осчетоводява ежедневно постъпилите суми по транзитната сметка на ИААА.

·      Съхранява счетоводни документи за постъпилите приходи.

·      Съставя аналитична сборна ведомост за приходите. Изготвя ежемесечна справка за постъпилите приходи - за месеца и с натрупване от началото на годината.

·      Начислява аналитично влезлите в сила наказателни постановления, съгласно подадена справка от отдел „Административнонаказателнадейност“ в Главна дирекция „Автомобилна инспекция“.

·      Осчетоводява информацията за събраните приходи от платени глоби по влезли в сила НП.

·      Участва в изготвянето на месечните и тримесечни отчети, касаещи приходите на агенцията

·      Осчетоводява принудително събраните приходи от НАП, съгласно подадена справка от отдел „Административнонаказателна дейност“ в Главна дирекция „Автомобилна инспекция“.

·      Следи задбалансово издадените НП, но не влезли в сила, съгласно подадена справка от отдел „Административнонаказателна дейност“ в Главна дирекция „Автомобилна инспекция“.

·      Начислява задбалансово просрочените вземания.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Документите за обявената длъжност се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 5 или на електронна поща avto_a@rta.government.bg (от 09:00 ч. до 17:30 ч.).


·      Писмено заявление в свободен текст до изпълнителния директор за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДС (с посочени три имена, телефон за връзка, e-mail и адрес за кореспонденция);

·      Автобиография;

·      Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

·      Копия на документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок на изпитване и заемане на длъжност при пълно работно време;

·      Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията, в която е назначен съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителят заема длъжност по чл. 15 от ЗДС;

·      Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна книжка, и/или трудова книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

·      Копия от други документи по преценка на кандидата.


Документите за обявената длъжност се подават лично или по електронен път, в 11-дневен срок, считано от деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация.

           Заявления след изтичане на срока не се приемат.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Zapoved_mobilnost_glaven_ekspert_FSOUS.pdf
Kriterii_FSOUS.pdf
Длъжностна характеристика за длъжността главен експерт в дирекция ФСОУС

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран