Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Документите за обявената длъжност се подават в деловодството на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ на адрес: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 5 или на електронна поща avto_a@rta.government.bg (от 09:00 ч. до 17:30 ч.).
· Писмено заявление в свободен текст до изпълнителния директор за заемане на свободната позиция по чл. 81а от ЗДС (с посочени три имена, телефон за връзка, e-mail и адрес за кореспонденция);
· Автобиография;
· Копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен.
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
· Копия на документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок на изпитване и заемане на длъжност при пълно работно време;
· Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване на изпълнението на длъжността от администрацията, в която е назначен съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, когато служителят заема длъжност по чл. 15 от ЗДС;
· Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна книжка, и/или трудова книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
· Копия от други документи по преценка на кандидата.
Документите за обявената длъжност се подават лично или по електронен път, в 11-дневен срок, считано от деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация.
Заявления след изтичане на срока не се приемат.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: