???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
  1. Област на висше образование (професионална област) – право;
  2. Придобита юридическа правоспособност;
  3. Компютърна квалификация – MS Office.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Изготвя правни нализи, становища и препоръки, свързани с управлението и стопанисването на хидромелиоративните системи и съоражения. Изготвя методически указания по прилагането на нормативните актове и разработва експертни анализи и изготвя становища по правни въпроси, свързани с дейността на отдела. Участва в осъществяването на правен надзор върху дейността на сдруженията за напояване и оказва правна помощ при процедурата по учредяване на сдруженията.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
  1. Заявление до министъра на земеделието и храните за заемане на свободната длъжност по реда на чл. 81а от ЗДСл – в свободен текст;
  2. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  3. Копие от документ, удостоверяващ придобит ранг и/или копие на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (професионален опит се удостоверява с копия от служебна/трудова/осигурителна книжка; професионалният опит за извършване на дейност в чужбина се доказва с официални документи, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава.);
  4. Копия от документи, удостоверяващи съществуващо служебно правоотношение, заемане на длъжност при пълно работно време, изтекъл изпитателен срок по чл. 12 от ЗДСл, както и копие на формуляр за годишна оценка в случаите на чл. 15 от ЗДСл;
  5. Декларация за информираност, съгласно чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните), по образец;
  6. Автобиография;
  7. Копия от други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед.pdf
Критерии.pdf
Декларация-лични данни.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран