???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен експерт в държавна агенция

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Минимални и специфични изисквания за заемане на изисквания за длъжността, предвидени в нормативни актове:

Образование: висше;

Образователно-квалификационна степен: магистър;

Минимален професионален опит: не по – малко от 4 години, свързан с изпълняваната длъжност и/или ранг III младши;


Кандидатите трябва да отговарят на чл. 7 от Закона за държавния служител;

Кандидатите да заемат длъжност по служебно правоотношение в администрация, различна от Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, както и да са с изтекъл едногодишен срок на изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл;

При заемане на длъжност по чл. 15 от ЗДСл, кандидатите да са с изтекъл срок на изпитване и да имат годишна оценка от последно оценяване от администрацията, в която са назначени, според която изпълнението напълно отговаря на изискванията или ги надвишава;



Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Предпочитана професионална област: Социални, стопански и правни науки; Хуманитарни науки;

Английски език минимум B2, съгласно общоевропейската езикова рамка;

Способност да планира, организира и контролира работата си;

Да умее да взема самостоятелни решения, да работи в екип, съвместно с колегите си, като проявява отзивчивост и толерантност;

Компютърни умения;


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Подпомага планирането и координира изпълнението на дейности по Европейски и други фондове. Оперативна дейност в областта на двустранното и многостранното международно сътрудничество при изпълнение на дейности по Европейски и други фондове. Съдейства за осъществяването на взаимодействие с международни организации, институции на ЕС, държави членки на ЕС и трети държави. 


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Заявление до органа по назначаване за участие в подбора (свободен текст, с посочване на номер на телефон, електронна поща, адрес за кореспонденция). В заявлението изрично се упоменава дали кандидатстващият е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл;

Професионална автобиография;

Копия от документ/ти за придобита образователно-квалификационна степен – ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е след 01.01.2012 г. и е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност на пълно работно време;

Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (професионалния опит се удостоверява с копия на трудова книжка и/или служебна книжка, и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);

Копия от документ/ти и сертификат/и за допълнителна квалификация.


Документите се подават лично до 10 дни от деня на публикуване на обявата в звеното по човешки ресурси на адрес гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 114Б, от 9:00 ч. до 12:00 ч. или по електронен път на адрес: sar@saref.government.bg Телефон за контакт: 02/80 80 944.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед_мобилност_държавен експерт_МД.pdf
3. Критерии-експертни.docx
Примерно заявление 81а.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран