???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Финансов контрольор в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Образователно-квалификационна степен – „магистър“;

2. Област на висшето образование – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;

3. Професионално направление – съгласно ПМС № 125/24.06.2002 г.;

4. Минимален професионален опит – 3 години или минимален ранг III младши;

5. Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“;

6. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл);

7. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР:

-    осъществява предварителен финансов контрол върху процесите и дейностите, свързани с приходите и разходите на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ (ДУССД) както и всички решения и действия, които имат пряко финансово изражение в съответствие с Вътрешните правила за предварителен контрол в ДУССД;

-    извършва превантивна контролна дейност преди поемане на задължение и извършване на разход за законосъобразност и съответствие с българското законодателство, вътрешноведомствените актове, договори;

-    осъществява предварителен контрол при възлагането на обществени поръчки съгласно Закона за обществените поръчки, подзаконови нормативни актове и вътрешни правила. с възложител директора на ДУССД;

-    осъществява предварителен контрол за законосъобразност на дейности, извън приложното поле на Закона за обществените поръчки съгласно реда и начина, определени във Вътрешните правила за предварителен контрол в ДУССД;

-    осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност при извършване на разходи и поемане на задължения съгласно реда и начина, определени във Вътрешните правила за предварителен контрол в ДУССД;

-    осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност преди сключване на трудови договори, допълнителни споразумения към тях и заповеди за преназначаване;

-    осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност на индивидуалните вътрешни актове за изплащане на обезщетения;

-    осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност и верността на отразените данни в документите, касаещи полагането на извънреден труд – заповеди за полагане на извънреден труд и протоколи за отчитане на положения извънреден труд;

-    изразява писмено мнение за резултатите от извършения предварителен контрол, като попълва и подписва контролни листа;

-    при необходимост изготвя писмено становище във връзка с осъществявания предварителен контрол;

-    проверява верността на първичните счетоводни документи, правилното изчисляване на количествата и сумите в тях, достоверното и точно отразяване на информационното съдържание на стопанската операция, съответствие с поетото задължение и компетентността на лицето, разпоредило извършването на разхода;

-    участва в изграждането, въвеждането, развиването и актуализирането на системата за финансово управление и контрол съобразно целите и специфичните особености на дейността на ДУССД;

-    участва в разработването и актуализирането на Вътрешните правила за осъществяване на предварителен контрол в ДУССД.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;

2. Автобиография;

3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);

7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.

V. Място, електронна поща и срок за подаване на документите:

Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. София, ул. „Княз Борис І“ № 124, всеки работен ден от 09:30 ч. до 11:30 ч. и от 13:30 ч. до 16:00 ч. в деловодство на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.

Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: int.82@mvr.bg.

Кореспонденцията с кандидатите се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за заемане на длъжността.

Лице за контакт: Елена Попова, телефон 02/982 2629.

Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран