Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР:
- осъществява предварителен финансов контрол върху процесите и дейностите, свързани с приходите и разходите на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ (ДУССД) както и всички решения и действия, които имат пряко финансово изражение в съответствие с Вътрешните правила за предварителен контрол в ДУССД;
- извършва превантивна контролна дейност преди поемане на задължение и извършване на разход за законосъобразност и съответствие с българското законодателство, вътрешноведомствените актове, договори;
- осъществява предварителен контрол при възлагането на обществени поръчки съгласно Закона за обществените поръчки, подзаконови нормативни актове и вътрешни правила. с възложител директора на ДУССД;
- осъществява предварителен контрол за законосъобразност на дейности, извън приложното поле на Закона за обществените поръчки съгласно реда и начина, определени във Вътрешните правила за предварителен контрол в ДУССД;
- осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност при извършване на разходи и поемане на задължения съгласно реда и начина, определени във Вътрешните правила за предварителен контрол в ДУССД;
- осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност преди сключване на трудови договори, допълнителни споразумения към тях и заповеди за преназначаване;
- осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност на индивидуалните вътрешни актове за изплащане на обезщетения;
- осъществява предварителен финансов контрол за законосъобразност и верността на отразените данни в документите, касаещи полагането на извънреден труд – заповеди за полагане на извънреден труд и протоколи за отчитане на положения извънреден труд;
- изразява писмено мнение за резултатите от извършения предварителен контрол, като попълва и подписва контролни листа;
- при необходимост изготвя писмено становище във връзка с осъществявания предварителен контрол;
- проверява верността на първичните счетоводни документи, правилното изчисляване на количествата и сумите в тях, достоверното и точно отразяване на информационното съдържание на стопанската операция, съответствие с поетото задължение и компетентността на лицето, разпоредило извършването на разхода;
- участва в изграждането, въвеждането, развиването и актуализирането на системата за финансово управление и контрол съобразно целите и специфичните особености на дейността на ДУССД;
- участва в разработването и актуализирането на Вътрешните правила за осъществяване на предварителен контрол в ДУССД.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи в свободен текст за заемане на свободната длъжност при условията на чл. 81а от ЗДСл, като задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;
2. Автобиография;
3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;
4. Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);
5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
6. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация);
7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
V. Място, електронна поща и срок за подаване на документите:
Документите следва да бъдат подавани в 10-дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. София, ул. „Княз Борис І“ № 124, всеки работен ден от 09:30 ч. до 11:30 ч. и от 13:30 ч. до 16:00 ч. в деловодство на дирекция „Управление на собствеността и социални дейности“ – МВР.
Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: int.82@mvr.bg.
Кореспонденцията с кандидатите се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за заемане на длъжността.
Лице за контакт: Елена Попова, телефон 02/982 2629.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: