???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, които са предимство за кандидатите:

·       Специалност - право;

·       Професионално направление –правни науки;

·       Дигитална компетентност.


Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Българската агенция за инвестиции и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок на изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основните задължения за длъжността „главен експерт“ в дирекция „Маркетинг и инвестиционно обслужване“ са:

Разработване на експертни анализи и оценки на действащото законодателство в областта на инвестициите, разработване на предложения за решения на управленски проблеми; Изготвяне на становища и участие в разработването на проекти на нормативни актове, свързани с дейността на агенцията; Разясняване на нормативната уредба за условията за инвестиране в страната и за предвидените в българското законодателство насърчения; Обслужване на български и чуждестранни инвеститори в съответните икономически сектори на всички етапи на реализация на инвестиционните проекти; Подпомагане на ръководителите и служителите на агенцията чрез даване на становища по правни въпроси и на изпълнителния директор на БАИ при осъществяване на правомощията му предвидени в нормативните актове.


Минимален размер на основна заплата за длъжността: 

· в рамките на степен 1 от нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-ниска от 1450,00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година)

· в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-ниска от 1 500,00 лв.; (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години)

· в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-ниска от 1 550,00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години)


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за кандидатстване:

·  заявление до изпълнителния директор за участие в подбора (свободен текст, с посочен телефон, е-mail и пощенски адрес за кореспонденция);

·  професионална автобиография;

· копия от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ (За лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата.);

· копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;

· копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;

· копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, длъжностни характеристики;

·  копие от документ за юридическа правоспособност.


Необходимите документи се подават в деловодството на Българската агенция за инвестиции, находящо се в гр. София център, ул. „Врабча“ № 23, ет. 3, всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.30 ч. По електронен път на адрес: iba@investbg.government.bg.


Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.


Място, на което ще се обявяват съобщенията във връзка с процедурата за преминаване на държавна служба в друга администрация: Интернет страницата на Българската агенция за инвестиции: https://investbg.government.bg/za-bai/?lang=bg, рубриката „Кариери“.



Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за обявяване на длъжността за заемане чрез мобилност
Обява и критерии, по които се извършва подборът

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран