???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в Националната агенция за приходите и в Агенция „Митници“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

ИЗИСКВАНИЯТА КЪМ ВАС, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ:

·   да имате минимална образователна степен „бакалавър”;

·   да притежавате минимален професионален опит 3 години или да имате придобит ІІІ младши ранг като държавен служител;

·   да отговаряте на условията за назначаване по чл. 9 от ЗНАП, които са необходими предпоставки за заемане на длъжност в НАП;

·   да сте назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Национална агенция за приходите и по отношение на Вас:

-    да е изтекъл едногодишният срок на изпитване по чл. 12 от ЗДСл;

-    да не заемате длъжност при непълно работно време;

-    да не сте назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл.15, ал.3 от ЗДСл.   

· притежавани компетентности: аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), дигитална компетентност, комуникативна компетентност, професионална компетентност, професионално-ролева гъвкавост, оперативно планиране и управление на проекти, управление на промените и риска, изграждане на връзки и партньорства, консултиране и управление на потенциала.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КВАЛИФИКАЦИИ, КОИТО ЩЕ ВИ ДОНЕСАТ ПРЕДИМСТВО:

·   професионална област на образованието: икономика, право или друго висше образование с подходящ профил;

·   компютърни умения – MS Windows, Internet, MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

В СЛУЧАЙ ЧЕ ПОСТИГНЕМ ВЗАИМНО ОДОБРЕНИЕ, ВАШИТЕ ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЩЕ СА:

·     Участие в изготвянето на национален план за обучение, план за национални съвещания и работни срещи, годишен план за обучение и местен план за обучение на ЦУ на НАП;

·     Изготвяне на заповеди и програми за обучения и графици за провеждане на планови и извънпланови обучения и работни срещи;

·     Разработване и осигуряване на пакет с учебни материали за участниците в обученията;

·     Осъществяване на организация за попълване и събиране на анкетни карти за оценка на обученията и тестове за проверка на знанията и уменията на участниците. Обобщаване на анкетни карти;

·     Въвеждане в системата за управление на човешките ресурси - „Хермес” данни за обученията, работните срещи и участниците в тях. Генериране и обработка на информация, свързана с обученията;

·     Изготвяне на договори за участие в продължителни и платени обучения, съгласно изискванията на Закона за държавния служител;

·     Участие в разработването и актуализирането на процедури, свързани с организиране и провеждане на обучения;

·     Организиране провеждането на въвеждащи обучения;

·     Осигуряване на необходимите документи и формуляри за организиране и провеждане на обученията. При необходимост от актуализация, изготвяне на предложения в тази връзка;

·     Осигуряване на логистична, методическа и експертна помощ на съответните структури в НАП във връзка с реализиране на обученията;

·     Осъществяване на координация между структурните звена на НАП, ангажирани с обучението при организиране и провеждането му;

·     Участие в организирането и провеждането на мероприятия с характер на обучение - работни срещи, семинари, кръгли маси, дискусионни форуми и др.;

·     Изготвяне на оперативна, статистическа и друг вид отчетна информация за провежданите обучения;

·     Участие в работни групи, свързани с планиране, организиране и провеждане на обучения и работни срещи; 

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

ЗА ДА ОСЪЩЕСТВИТЕ ВАШЕТО ЖЕЛАНИЕ ДА БЪДЕТЕ ЧАСТ ОТ НАП, СЛЕДВА ДА ГО ЗАЯВИТЕ И ДОКУМЕНТАЛНО, КАТО ПОДАДЕТЕ СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:

·   заявление за участие в подбор при мобилност (Приложение 9 от утвърдените в НАП Правила за провеждане на подбор при мобилност на държавни служители по чл.81а от ЗДСл);

·   подробна професионална автобиография;

·   копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността;

·   копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг като държавен служител и професионален опит, както и копие на формуляр за годишна оценка в случаите по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

·   копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такива).

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Обява
Критерии
Заявление

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран