???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1.Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Образование – висше;

1.2. Образователно-квалификационна степен – бакалавър;

1.3. Професионална област – право; администрация и управление;

1.4. Професионален опит – да притежава най-малко минималния ранг за длъжността III младши или професионален опит – 3 години;

1.5. Допълнителна квалификация – владеене на английски, френски или немски език.

2. Специфични изисквания – кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл, като назначените по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в другата администрация, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава; да не заемат длъжност при непълно работно време.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Длъжността „главен експерт“ в отдел „Координация на политики в съдебната система“, дирекция „Стратегическо развитие и програми“ е свързана с ефективно и своевременно изготвяне на експертни анализи и становища и на предложения за промени във връзка с изпълнението на мерките, свързани с реформа в съдебната система, включително по Механизма за сътрудничество и оценка и Докладите за върховенство на закона на Европейската комисия, както и с участие в разработването на стратегически, програмни и планови документи, свързани с развитието на правосъдната система.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи за участие в подбора:

1. Заявление за участие в подбора по образец;

2. Автобиография;

3. Копие на диплома с приложения в цялост за висше образование и придобита образователно-квалификационна степен;

4. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж). Документите се представят в цялост и оформени съгласно нормативните изисквания;

5. Копия на документи, удостоверяващи владеенето на английски, френски или немски език;

6. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време. В случай, че кандидатът е назначен по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация;

7. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения;

8. В случай, че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

Копията на документите се заверяват с дата, подпис и текст „Вярно с оригинала“ от техния притежател.

Документите се подават по електронна поща на адрес: tz_zyapkova@justice.government.bg или лично в сградата на Министерството на правосъдието, гр. София, ул. „Славянска” № 1, дирекция „Канцелария“, всеки работен ден от 09:30 часа до 17:30 часа. Когато документите се подават чрез пълномощник, се изисква представяне на писмено пълномощно. Лице за контакт по отношение на въпроси, свързани с кандидатстването за подбора: Цанка Зяпкова-Кътова, старши експерт в дирекция „УЧР“, тел. 02 9237 481, електронна поща – tz_zyapkova@justice.government.bg.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии, по които се извършва подбор
Заявление

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран