Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Заявление за участие в подбора по образец (Приложение № 1 от Вътрешните правила за подбор по реда на чл.81а от ЗДСл в Министерство на отбраната);
2. Автобиография;
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно провоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;
5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.
6 Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);
7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.
Документите се подават на адрес: гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 3, Министерство на отбраната – приемна, вход от ул. „Аксаков“, всеки работен ден от 9.00 - 12.00 ч. или по електронен път на адрес: mobility@mod.bg до 12.00 часа на 31.10.2024 г. . Срокът за подаване на документите е 10 дни от публикуване на обявлението в Порталa за работа в държавната администрация.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: