???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Изисквания съгласно длъжностната характеристика за длъжността:

-          изисквана минимална образователно-квалификационна степен: бакалавър;

-          област на висше образование: технически науки; социални, стопански и правни науки; сигурност и отбрана;

-        професионално направление: комуникационна и компютърна техника; машинно инженерство; електротехника, електроника и автоматика; архитектура, строителство и геодезия; администрация и управление; икономика; право; национална сигурност.

-          минимален професионален опит: 3 г., свързан с функциите на настоящата дейност и/или придобит минимален ранг III младши.

Кандидатите за заемане на длъжността да отговарят на изискванията на чл. 40, ал. 1 от Закона за защита на класифицираната информация; да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време в администрация, различна от Министерството на отбраната и да е изтекъл едногодишният им срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл. 


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

Компютърна грамотност: Умение за работа с MS Windows, MS Office, ЦАИС ЕОП на АОП и други приложни програми.


Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Подпомага реализирането и изпълнението на политиката в областта на придобиването на отбранителни продукти.

Организира провеждането и възлагането на обществени поръчки за доставки и услуги за придобиване и поддръжка на въоръжение и техника; проекти за поддържане на способност в областта на системите за командване, управление, комуникации, навигация, системи за бойно управление, разузнаване и наблюдение; проекти за модернизация на въоръжените сили и изпълнение на дейности по оперативни програми на Европейския съюз.

Подпомага процесите по координиране и документално контролиране на договорите и свързаните с тях офсетни споразумения (в приложимите случаи).


Формиране на основната месечна заплата:

Размерът на основната месечна заплата за длъжността е в рамките от 2415 лв. до 4000 лв. Индивидуалният размер на основна месечна заплата се определя в зависимост квалификацията и професионалния опит на спечелилия подбора кандидат в съответствие с чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8, 9 и 9а от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, Вътрешните правила за заплатите на цивилните служители по служебно правоотношение и по трудово правоотношение по чл. 107а от Кодекса на труда и за определяне на допълнително възнаграждение по чл. 214, ал. 1, т. 5 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България на военнослужещите от Министерството на отбраната, чл. 295, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и заповед на министъра на отбраната № ОХ-569/12.06.2024 г.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Заявление за участие в подбора по образец (Приложение № 1 от Вътрешните правила за подбор по реда на чл.81а от ЗДСл в Министерство на отбраната);

2. Автобиография;

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

4. Копия от документи, удостоверяващи налично служебно провоотношение, придобит ранг на държавен служител, изтекъл едногодишен срок за изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;

5. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава.

6 Копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива);

7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Документите се подават на адрес: гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 3, Министерство на отбраната – приемна, вход от ул. „Аксаков“, всеки работен ден от 9.00 - 12.00 ч. или по електронен път на адрес: mobility@mod.bg до 12.00 часа на 31.10.2024 г. . Срокът за подаване на документите е 10 дни от публикуване на обявлението в Порталa за работа в държавната администрация.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заявление - приложение 1.docx
Критерии - приложение 2.doc
Заповед ОХ-974.pdf
дл. характеристика гл. експерт ОПО.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран