???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен юрисконсулт в структури по чл. 37, ал. 1, т. 2 ЗМВР с район на действие извън територията на гр. София и териториални звена на структурите на МВР с район на действие извън територията на гр. София

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността: 1. Образователно-квалификационна степен „магистър“; 2. Области на висшето образование – социални, стопански и правни науки; 3. Професионално направление – право; 4. Придобита юридическа правоспособност; 5. Професионален опит – 3 години или минимален ранг IV младши.; 6. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл). 7. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл. 8. Право да кандидатстват имат държавни служители, които не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл. 9. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно”, съгласно Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ).
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика: ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси“ към отдел „Административен“ - Изготвя искови молби, молби за образуване на изпълнителни дела и предприема други процесуални действия за своевременно събиране вземанията на структурата; - Изготвя и заверява съответните процесуални документи в хода на съдебните и изпълнителни дела и изисква необходимите сведения, доказателства и други материали; - Участва в изготвянето или дава становища по законосъобразността на договори, страна по които е структурата, като при несъгласие прилага мотивирано мнение; - Съгласува заповедите за налагане на дисциплинарни наказания; - По разпореждане на ръководителя изготвя становища по сигнали и предложения, отправени от служители на структурата и от граждани и организации по въпроси, свързани с дейността на структурата; - Изготвя становища и проекти на решения по жалби против индивидуални административни актове за налагане на принудителни административни мерки; - По разпореждане на ръководителя на структурата изготвя проекти или предварително съгласува индивидуални административни актове, издавани от ръководителя на структурата; - Обобщава и анализира състоянието на заведените съдебни дела, страна по които е структурата и ръководителят на структурата; - Участва в изготвянето на проекти на нормативни актове, свързани с дейността на МВР и дава становища по законосъобразността на проекти на нормативни актове; - Дава становища по законосъобразността на проектите на нормативни актове, изготвени от други министерства, ведомства и организации, изпратени за съгласуване; - Участва в състава на ведомствени и междуведомствени работни групи за подготовка на проекти на нормативни актове в областите от компетентност на различни министерства и/или други ведомства; - Проучва резултатите от прилагането на нормативните актове в министерството и изготвя предложения до ръководството на министерството чрез ръководителя на структурата за усъвършенстването/изменението им; - Дава становища при възникнали въпроси, свързани с прилагането на нормативните актове; - Съгласува проекти на административни актове и изготвя становища по процедури за възлагане на обществени поръчки, решения за откриване на процедури за възлагане на обществени поръчки, обявления за провеждане на процедури, документация за участие, отговори на въпроси, решения за прекратяване на процедури и проекти на договори за възлагане на обществени поръчки, свързани с дейността на структурата; - Съгласува проекти на административни актове и договори и изготвя становища по въпроси, свързани с предоставените за управление на структурата имоти и вещи - държавна собственост.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи: 1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи за участие в подбора по чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, като задължително се посочват трите имена, телефонен номер и e-mail за кореспонденция). В заявлението си кандидатът изрично упоменава дали е назначен по заместване по чл. 15 от ЗДСл; 2. Автобиография; 3. Копие на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност; за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е премината процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката чрез Националния център за информация и документация; 4. Копие на документ за придобита юридическа правоспособност; 5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж); 6. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок на изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време; 7. Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване (в случай, че кандидатът е назначен по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (по заместване), следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация); 8. Копие на документ, удостоверяващ разрешения достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“ или съгласие за проучване. 9. Копие от други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения. Място, електронна поща и срок за подаване на документите. Документите следва да бъдат подавани в 10 - дневен срок от обявяване на длъжността в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg), на адрес: гр. Хасково, бул. „България“ № 85, всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч. в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси ” към отдел „Административен“ при Областна дирекция на МВР – Хасково Документите може да се подават и по електронен път (e-mail – haskovo@mvr.bg). Лица за контакти и телефони за справки и допълнителна информация: Калин Ников – 038/640444, Сийка Панова – 038/640441. Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл., както и задължението им да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и ППЗЗКИ. Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за участие в подбора.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
HAS_11232_81a.docx
Критерии.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран