Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимални изисквания:
- Образование: висше;
- Образователно-квалификационна степен: Бакалавър;
- Професионален опит - 4 години и/или придобит III младши ранг;
Професионално направление: Икономика, Управление на човешките ресурси, Психология, Социология, Здравен мениджмънт.
Допълнителна квалификация:
- Компютърна грамотност – Ms Office.
Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговорят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, с изтекъл срок на изпитване, не заемат длъжност при непълно работно време и не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл.15, ал.3 от ЗДСл.
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Кратко описание на длъжността:
- Осъществява дейности свързани с прилагане разпоредбите на Закона за държавния служител, Кодекса на труда, законовите и подзаконови нормативни и вътрешно-административни актове в областта на трудовото законодателство;
- Осъществява дейности свързани с подготовката, изпълнението, анализа и координацията на политиката по управление на човешките ресурси при подготовка и провеждане на конкурсни процедури за държавните служители в НЗОК и директорите на РЗОК.
Минимален размер на основна заплата за длъжността: не по-ниска от 770 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на одобрения за назначаване кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- Заявление до управителя на НЗОК за заемане на длъжността (свободен текст, с посочване на трите имена на кандидатът; телефон; e-mail; адрес за кореспонденция);
- Професионална автобиография;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност;
- Копие на служебна книжка, удостоверяващо наличие на служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;
- Копие на документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка и др.;
- Копие от формуляр за годишна оценка от последното оценяване в съответната администрация, само в случаите когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл.15, ал.3 от ЗДСл.;
- Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения.
Място и срок на подаване на документите:
Документите на кандидатите се приемат до 17:30 часа в сградата на НЗОК, отдел "Човешки ресурси", гр. София, ул. Кричим № 1, ет.8, стая 805 или на е-mail: HR@nhif.bg в срок до 10 дни след деня на публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация /https://jobs.government.bg/.
Документите сe подават от кандидатите – лично или чрез пълномощник.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: