???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Професионален опит: 4 години опит в областта на финансите и/или държавната администрация, или придобит III младши ранг. 3. Допълнителните изисквания за длъжността са: - висше образование в областта на стопанските науки; - компютърни умения – WORD, EXCEL, правно-информационни продукти; - ползване на английски или друг работен език на ЕС; - специализирани познания в областта на бюджетирането и нормативната уредба по управление на средствата в публичния сектор, в т.ч. свързани с финансирането на Висшия съдебен съвет, Народното събрание и Държавната комисия по сигурността на информацията.
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Кратко описание на длъжността „главен експерт“ в отдел „Основни държавни функции“ на дирекция „Държавни разходи”: Да развива, внедрява и спазва подходящи процедури, осигуряващи създаването, наблюдението, коригирането и разясняването на проекто-бюджети, бюджети, анализи и доклади, свързани с бюджетите на Висшия съдебен съвет, Народното събрание и Държавната комисия по сигурността на информацията, съобразени с провежданата политика за управление на публичните финанси. Размерът на основната заплата за длъжността е от 770 до 3200 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите на Министерството на финансите.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие, са: - писмено заявление по образец за участие в процедурата за заемане на свободните длъжности при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител; - подробна професионална автобиография; - копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.) и за допълнителни квалификации; - копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг на държавен служител и професионален опит; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време; - копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител; - копия на други документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит - трудова книжка и/или осигурителна книжка, и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (ако притежават такива). 2. Документите следва да бъдат представени в срок до 04.11.2021 г. включително по един от следните начини: - лично или чрез представител, в сградата на Министерството на финансите, Център за административно обслужване (стая № 1) на партерния етаж – входа от ул. “Георги Бенковски”, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа; - по електронен път на адрес HR-Select@minfin.bg. 3. Подборът ще се извърши от комисия, състояща се от най-малко трима членове, в т. ч. непосредственият ръководител на длъжността и представител на звеното, изпълняващо функции по управление на човешките ресурси, чрез: - преглед на представените от кандидатите необходими документи; - събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на допуснатите кандидати, съгласно приложените към настоящата заповед критерии от Процедурата за провеждане на конкурсите за държавни служители и подбора при мобилност на държавни служители в Министерството на финансите.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Образец на заявление за участие в подбор.docx
Заповед за подбор.pdf
Критерии.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран