???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на отдел в община и в район

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, и по отношение на тях: да е изтекъл едногодишният срок на изпитване по чл. 12 от ЗДСл; да не заемат длъжност при непълно работно време; да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл.
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
организира, ръководи, планира, координира и контролира дейността на отдел „Благоустройство и екология“; контролира спазването на природо-защитното законодателство, както и изпълнението на предписанията, дадени за конкретни обекти; осъществява контрола по спазване на разпоредбите, предвидени в Закона за защита на животните, ЗВМД и подзаконовите им нормативни актове; осъществява контрол по спазване на разпоредбите в наредбата, регламентираща отглеждането на животни в жилищните зони на населените места; контролира изпълнението на задачите по постъпилите молби, жалби и предложения на граждани и ведомства, засягащи околната среда, озеленяването, чистотата и селското стопанство; съгласува становища за въздействие върху околната среда на проекти, обекти и дейности на територията на района и участва в експертни съвети; контролира качеството на дейностите по поддържане на зелените площи; изготвя задания за обществени поръчки и участва в провеждането на съответните обществени поръчки; контролира дейностите по третиране на производствени и опасни отпадъци.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Необходими документи за кандидатстване: а) заявление за участие в подбор при мобилност (по образец); б) подробна професионална автобиография; в) копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността; г) копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг, като държавен служител и професионален опит, както и копие на формуляр за годишна оценка в случаите по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл; д) копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит (трудова книжка, служебна книжка или осигурителна книжка), както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика и др.)
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии-мобилност
Заявление

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран