???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Старши експерт в структури по чл. 37, ал. 1, т. 2 ЗМВР с район на действие извън територията на гр. София и териториални звена на структурите на МВР с район на действие извън територията на гр. София

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1. Образователно-квалификационна степен „Бакалавър”;

2. Област на висшето образование - ПМС № 125/24.06.2002 г.;

3. Професионално направление - ПМС № 125/24.06.2002 г;

4. Професионален опит – 1 година или минимален ранг - IV младши;

5. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

6. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно”.

8. Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител;

9. Кандидатите да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

за длъжността СТАРШИ ЕКСПЕРТ в сектор „Български документи за самоличност“:

- Осъществява контрол по спазване на технологичния ред и нормативната уредба при обработване на заявленията за издаване на българските лични документи;

- Разработва варианти и внася предложения за подобряване управлението и организацията на работа по направление на дейност;

- Организира изготвянето на статистически отчети относно извършваните автоматизирани дейности, които се предоставят на ръководството на МВР;

- Съставя актове за установяването на административни нарушения по ЗБЛД;

- Осъществява административно обслужване на граждани по прием, регистрация и обработка на заявления за издаване на български лични документи, както и връчване на готовите документи;

- Организира работата по контрола на работоспособността и профилактиката на компютърната техника (сървъри, персонални компютри, принтери скенери, оптически четци и др.);

- Подготвя периодични справки за наличните резервни количества от различните видове материали;

- Следи за правилното отчитане на вложените в производството на документи за самоличност материали, както и тези, обявени за технологичен или фабричен брак;

- Участва в планирането, организирането и осъществяването на финансово-ресурсното, материално-техническото осигуряване и експлоатацията на компютърната техника;

- Контролира спазването на изискванията и разпоредбите по техника на безопасността и противопожарната защита в помещенията, където се експлоатира електронно изчислителна техника;

- Прилага изискванията и отговаря за защита на класифицираната информация;

- Уведомява незабавно служителя по сигурността на информацията и предприема мерки за ограничаване на неблагоприятните последици в случай на нерегламентиран достъп до класифицирана информация;

- Изпълнява задълженията, свързани със стриктно спазване на мерките за безопасност и съответните инструкции за работа при изпълнение на служебните задължения, осигуряващи здравословни и безопасни условия на труд;

- Преглежда данните в регистъра на е-услугите „Подаване на е-заявление за издаване на лична карта и/или паспорт на български гражданин” и „Издаване на удостоверителни документи на български граждани”, извършва проверките за допустимост и потвърждава/отказва/прекратява изпълнението на услугите;

- Спазва изискванията на Кодекса за поведение на служителите в държавната администрация;

- Изпълнява и други задачи, възлагани от служебното ръководство в рамките на предоставените му правомощия.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Писмено заявление до министъра на вътрешните работи (свободен текст) за заемане на свободната позиция при условията на чл. 81а от Закона за държавния служител, като в заявлението задължително се посочват телефон и e-mail за кореспонденция с кандидата;

2. Автобиография;

3.  Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации, правоспособност;за лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата; в случай, че документите за степен на образование или професионална квалификация са издадени от други държави, копия от същите могат да се представят само ако е преминала процедура за признаване на образованието от министъра на образованието и науката, чрез Националния център за информация и документация;

4.  Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит (трудов, служебен или осигурителен стаж);

5. Копия на служебна книжка и заповед, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време;

6.  Копие от документ, удостоверяващ годишната оценка на изпълнение на длъжността от последното атестиране;

7. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

Място и срок за подаване на документите:

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в 10 (десет) дневен срок от обявяване на длъжността в Информационния портал за мобилност на служителите в държавната администрация, в сектор „Човешки ресурси и правно обслужване“ при Областна дирекция на МВР - Пазарджик, на адрес: гр. Пазарджик, пл. „Съединение” № 3, всеки работен ден от 13:00 до 16:30 часа.

Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: pazardjik@mvr.bg.

Кореспонденцията с кандидата се осъществява чрез електронния адрес, посочен в заявлението за заемане на длъжността.

Телефони за допълнителна информация и справки - 034/434 464, 034/434 444.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран